Gjest Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Var på ul idag og fikk med meg 6 bilder hjem. På 3 av de suttet h*n på tommelen!!! Var så utrolig skjønt! På et annet bilde viser undersiden av foten. Var en fantastisk opplevelse idag! Jeg ble helt utsatt og facinert av den lille på skjermen og glemte helt å spør om alt jeg lurte på, men heldigvis var samboeren min der og tok seg av den saken Har lagt ut 2 nye bilder på profilen min om noen vil se Jeg er 12+3 forresten
Perledykkeren Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Åh så deilig å bli fascinert :) Vi var på UL i forigårs (13+3) og fikk også oppleve at den ene bebissen stakk tommelen rett inn i munnen. Så utrolig at de gjør det allerede og at vi har muligheten til å få se at de gjør det. Tenk så liten den tommelen er nå da!!!!
*toppris* Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 åååååh, herlig da!! eneste min gjorde var å bokse med armene, hehehehe:)
Gjest Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Åh, du har to spirer du!!! Jeg er "kun" 12+3 så du er nøyaktig en uke foran meg Ja, det er helt utrolig at de utvikler sugeevne så tidlig! Tidlig krøkes skal det. Må innrømme at der kom en liten tåre i øyekroken min på ul idag. Jeg hadde drukket en kopp kaffi ca 1 time før ul.... noe som den lille fikk mye energi av, så den lå der og vinket og sprellet på skjermen
Perledykkeren Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Ja jeg er veldig heldig som har to spirer her Fikk se en med tommelen i munnen og en som bokset og sparket i alle retninger. Er 13+5 idag (var 13+3 på tirsdag da vi var på ULen). Jeg har vært på 4 ULer nå og opplever at jeg er litt skuffet hver gang jeg da, fordi disse såkalte spesialistene ikke klarer å svare på alle spørsmålene mine. Jeg har nok innsett at jeg har altfor store forventninger (HA HA HA) også er det tydeligvis ikke så lett å sjekke alt jeg vil sjekke når det er to inni der, men men. De vokser fint og likt og ser ut til å stortrives, også får jeg bare finne meg i å ikke få svar på alt jeg lurer på som antall morkaker, nakkefold måling (fikk målt på den ene), om de er en eller to eggede m.m. Neste UL (ordinær) skal jeg møte med åpent sinn uten forventninger om å få særlig svar på noe he he, kanskje jeg da går ut og har fått vite en hel masse nytt :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå