Gå til innhold

Blir gleden min så kortvarig?(Blødning...)


3 små!:) Gutt, gutt og jente!

Anbefalte innlegg

I går testet jeg positivt med en vanlig CB-test. Fikk et kryss, riktignok med svakere vertikal strek enn horisontal, men var ikke så mye tvil om at det var en strek der;) Har den siste uka hatt småspotting, sånn at jeg har sett det en til to ganger om dagen når jeg har vært på toalettet. (Litt detaljert, men...) Idag begynte jeg å blø mer, nå var det også mer friskt blod, så jeg lurer på om det har vært feil på testen, eller om jeg har vært så uheldig å miste allerede, eller om alt er bare i orden? Hmmm... Blir veldig usikker... Noen som har hatt det sånn? Skal ta den siste testen jeg har i morra tidlig... Viser den positiv ringer jeg lege, viser den negativ skjønner jeg ingen ting... Måtte bare dele det med noen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm,vanskelig å si.. kan være festeblødning også da.. har du vondt i magen? ville ringt legen med en gang... fælt å gå å lure slik... hvis du fremdeles har positiv fremover kan du ha abortert en tvilling også.. mange muligheter. Krysser fingrene for deg, og sender over en klem.. lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! ikke lett det der, vet det selv da jeg har mistet 2 ganger. Holdt på å lese meg ihjel da jeg begynte å blø og står jo at småblødninger kan være normalt. Jg skjønte at jeg mistet da jeg begynte å blø MYE. Som en enorm sterk mens. Så om du bare småblør kan det jo være festeblødning eller bare uforklarlige blødninger som er normale. :) Ta deg en tur til legen så slipper du gå å gruble. Hvor langt på vei er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleden min ble kortvarig... Så da melder jeg meg ut og prøver å komme meg inn i desemberklubben. Trøster meg med at det var en mening med det og at det var til det beste. Blir vi gravide denne mnd forbereder jeg meg på å feire jul på sykehuset;) Lykke til alle sammen! Jeg hopper tilbake til BliGravid med godt mot:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, det var da forferdelig trist å høre! Men det er som du sier en mening med det, eneste trøsten oppi det hele! Selv om det ikke alltid er store trøsten da :/

Masse lykke til, håper vi snart sees igjen på 1. trimester! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det:) Jeg håper å følge etter om ikke så veldig lenge;) Fortsatt lykke til og godt svangerskap:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, beklager. Vet hvordan du har det, mistet 2 ganger selv, sist i desember. Krysser fingrene for at du kommer i desember klubben! Bare å kjøre på, en skal jo være ekstra fruktbare etter SA. :)

Klem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, CiljaS:) Satser på at det sitter en spire seinere denne mnd, så sees vi på 1. tri;) Ønsker deg alt godt for dette svangerskapet! Må spiren din holde seg godt fast! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...