mammas skatter <3 Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 blir så frustrert. mannen klarer ikke komme. prestasjonsangst. vi har jo betalt 700 kr sprøyte for å få el.+ pergo. fikk faktisk el forje runde for første gang på nesten 2 år etter e slutta me pilla. virke nesten som alt skal gå i mot oss. vi har en slektning på besøk til i mårra kveld, el skal komme ca 36 tima etter sprøyta som e tok i mårest. så vi kan ikke bare ta oss en sjappen heller. han klare ikke komme. å så va d bare så vidt vi fikk ta i sa sprøytan for å få el. måtte få d tilsendt fra oslo. e litt sjøle at sa tre byene som e her i område ikke hadde den. blir så lei me. d går skikkeli inn på me ta her. e vel litt følsom av sa tablettan å. d e nesten som at vi ikke skal få d til uten å bli kunsti befrukta/insminert. når e må ha hjelp for å få el. vi prøve nå å ikke skal tenke for mye på d, men d e nå heilt umuli, og atpåtil må e ha hjelp for å få el.
Tweak Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Akk ja, det er så mye enklere for oss kvinner. Litt glidemiddel så gjør vi det vi vil uten at stemning behøver å bety alt. Men for mannfolka er det ikke så lett... Vår løsning er at jeg ikke snakker så mye om prøving når det gjelder. Før og etter el så kan jeg prate om det uten konsekvenser, men når jeg merker at el kommer så sier jeg ikke noe om det og bare prøver å forføre mannen til sengs. Han forstår jo hintet da, når det går fra et par ganger i uka til annenhver/hver dag i en periode, midt i uka, når jeg på kvelden bruker å være hinsides trøtt og bare ville sove. Men så lenge jeg ikke sier så mye, så går det bra. Dessverre har han vært for trøtt og sliten til å ha sex på selve el-dagen de siste par syklusene, og jeg er overbevist om at det hadde klaffet om han bare hadde orket! Men jeg sier ikke et knyst! Det er nok litt vanskeligere i deres situasjon, og kanskje er mannen din også den eneste personen du har å snakke med når det gjelder prøvingen. Og da vil du jo gjerne dele så mye som mulig med ham, det vil i allefall jeg. Men det er ikke alltid det mest strategiske... Kanskje du har en nær venninne som du kan dele kvinnetanker med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå