Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Prøver meg igjen siden jeg ikke fikk svar på forrige forsøk. Er 32 uker på vei. Har siste 2 uker hatt veldig mye stikninger nedentil, føles som om det kommer fra livmorhalsen. Forverres når tassen beveger på hodet sitt der nede. I tillegg kom det for 2 dager siden en slimklump i trusa og på papiret da jeg var på toalettet. Gulgrønn på farge, ikke noe blod. Kan dette være slimproppen/tegn på modning? Er jo i så fall litt tidlig? Er tidligere laserkonisert og har i flere uker hatt veldig mye og ubehagelige kynnere, så frykter å føde for tidlig.
Liten ❤ 09 ❤ Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Jeg syns du burde ta kontakt med lege! Får klokere svar der enn her tror jeg.. Lykke til!
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2009 Ja, jeg var hos lege i uke 25 og 27 og fikk målt livmorhalsen pga at jeg er laserkonisert og hadde så hyppige kynnere. Da så alt greit ut. Men nå har jeg altså disse stikningene og fant denne slimklumpen i tillegg. Bare lurte på om noen her inne hadde opplevd noe lignende. Ikke veldig bekymret foreløpig.
Kæmma og trultene Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 hHei! Jeg er 31 uker på vei, og har samme stikninger som blir verre hvis jeg beveger meg mye (som idag når jeg vaska huset). Det er iflg min jordmor (fra sist jeg gikk gravid) fordi bebisen ligger med hodet ned og presser/tøyer på diverse ting der nede. En slags klargjøring kan du si! Jeg har også noen små klumper av og til, grønnaktige og ekle hehe. Vet ikke helt hva det kommer av, men sist var jeg veldig opptatt av det og da sa min jm at den kunne gå litt og litt og at det ikke hadde noe å si for når fødselen satte igang. Kan også være utflod, som blir litt rar nå mot slutten. Hvis du syns det kommer mye, ringer du føden for å få ordenlig svar!!
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2009 Hei! Tusen takk for svar! Veldig godt å høre fra andre som opplever det samme og som har fått svar fra jordmor. Regnet med at forklaringen var som du forteller, men greit å få det bekreftet. Har jo ikke hatt noen blødninger og utfloden er uendret bortsett fra det ene tilfellet så regner med at det ikke er noe skummelt på ferde. Ha en fin helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå