Gå til innhold

hvilken vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er fem år siden sist, og jeg aner ikke hvilken vogn jeg skal velge...

hadde en simo kombi for fem år siden og var kjempefornøyd med den, men nå har jeg litt inntrykk av at denne vogna er større og tyngre enn de fleste andre..

Noen som har noen gode vogntips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har falt veldig for en Teutonina Mistral S, men jeg har ingen erfaring med denne da. Ut i fra det jeg kan se dekker den alt jeg har av krav til en vogn, men om den er god er vanskelig å si. Har en tråd på skravle om den nå faktisk ;-)

Skrevet

vi har kjøpt simo kombi å tror vi blir kjempefornøyd. vindtett, vanntett, fire hjul og tilpasset norsk vær og veier ;)

Skrevet

teutonia spirit s3 kombi med softbag;) DRITGOD vogn, med unntak på sørpe, men hverm vogn er god på sørpe :P Liten og nett, lettvinn å styre og kjøre, tar liten plass:)

Den har:

3 hjul, med et bevegelig hjul foran som kan låses på en kjempelett måte hvis ønskelig (greit på vinterføre)

store hjul som går på alle underlag

tøfft utseende

lett å legge sammen og ta fra hverandre

lett i vekt

godt styre

god sele som er lett å bruke

flotte farger

Kombi er best synes jeg fordi du da kan bruke softbagen som en skikkelig fin vognbag når barnet skal sitte;) Du trenger faktisk ikke å gjøre noen forandringer fra spedbarn til stor baby utenom å senke en hodestøtte og løfte ryggen:) Jeg sverger til denne vogna, eneste er at det er litt dårlig plass til voksipose i den, men det overlever jeg flott:)

lykke til med vognjakta:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...