Gå til innhold

Nå er flybillettene bestilt! Vi skal til Mexico!! :D


Panterjenta85

Anbefalte innlegg

Må bare dele min begeistring litt! (og det var ingen som svarte noengang på reiseforumet :((

Har endelig fått klarsignal fra jobb, jeg har fått fri i tre uker i mai så jeg kan dra på tur før jeg blir for stor! :D Kommer til å reise i min uke 25 og tilbake i uke 28 (selvom jeg regner med at det blir mer typ uke 23 til uke 25 etter ultralydtermin, har ultralyd 6. april.)

Vi skal fly med første klasse begge veier så kommer til å ha god plass til å bevege meg og vi skal bo på et greit hotell med aircondition og gode greier! :D

Gleder meg voldsomt!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mexico høres nydelig ut! Håper dere får en super tur!

Selv har jeg bestilt en ukes tur til Kanariøyene. Ikke like eksotisk som Mexico, men får hvertfall litt sol og varme :) Ble lettere deprimert av snøen som kom i dag, så da var det rett inn på nettet og bestille tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svoger bor i Mexico så hadde nok ikke dratt dit om ikke han hadde vært der... Har aldri sett på Mexico som et drømmereisemål igrunn :P Men helt enig. Når den snøen kom i går visste jeg ikke hvor jeg skulle gjøre av meg.... Trenger vår i Norge nå!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Så gøy da! Mexico er et vakkert og spennende land. Jeg og mannen min har reist rundt der og i Guatemala i 2 mnd:-). MEN, du må være veldig forsiktig ndg maten der, for det er et land man ofte får magetrøbbel i!! Mannen min ble veldig syk en gang da han spiste på Mc Donalds... Mexico sammen med India og delvis Egypt ligger høyt på statistikken ndg magesykdommer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Litt spent på denne jeg... Drar dere til Mexico selv med svineinfluensaen herjende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...