Gjest Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Måtte bare inn her å melde ifra om at det foreløpig går fint med oss og resultatet av vår første IVF:) Knøttet var ca 3 cm langt og lå der og vinket til oss med begge armene... Hadde aaaaaldri trodd vi skulle få oppleve det! Men etter 4 år med prøving og venting ble det vår tur, til tross for pcos. Så nå håper jeg bare de siste "kritiske" ukene går bra, de også. *vi krysser fingrene* Håper det sprer litt glede til dere andre som prøver! :) Lykke til videre alle sammen, STÅ PÅ!
L<3E<3 Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Gratulerer da. fint at alt står bra til da. skal ha først innsetting søndagen. er frys d da.. håper d går like greit:)
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Gratulerer med IVF-knøttet:-) Må være en helt fantastisk opplevelse å se fosteret på UL. Veldig oppløftende å høre historier som dette! Håper jeg får oppleve det snart. Er på rugedag 3 med mine 2 fryseegg. Lykke til videre med den lille spiren:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå