Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Jeg passer to andre barn utenom mitt barn på 1år. Denne uka har rett og slett vært fæl (beg. på man med barna) og mini skriker og er sint. og veeeelig veeeelig lei seg. Mini min er litt små grinete fra før (har liksom ikke tenkt over at det var så mye), veldig kosen og vil helst sitte i fanget på mammaen sin. trygt og godt. og vi har kost oss masse, men nå er det jo slik at jeg skal passe disse to skjønne barna utenom. Vet jo at det er en stor forandring for mini, og at det er naturlig å være sjalu. Men noen som vet når det evt. snur? Jeg var temmelig kvass mot mini ikveld, da det var grining for jeg snakket med faren!!! Sku ikke det nei. Hjelpe meg med noen trøstende ord
Gjest Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Det er jo en helt naturlig reaksjon da kjære deg, og selvfølgelig blir det nok bedre sakte men sikkert ettersom han føler seg trygg på at disse konkurentene ikke vil stjelle mammaen hans helt fra ham ... bare dele litt på henne noen timer i løpet av dagen :-) Sønnen min gikk til dagmamma og hennes yngste var kjempesjalu til å begynne med, men etter en måneds tid var de plutselig perlevenner! Så det går seg nok til skal du se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå