Gå til innhold

77 700 for ei seng????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan jo få møblert et helt hus for den prisen! *sjokk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man sover sikkert veldig mye bedre i den sengen enn andre senger da! Iallefall om man også sender skjortene til snippebytting i London!

;-P

Skrevet

HAHAHAHAHA

godt sagt ;)

Skrevet

hehe :-D

Utrolig hvordan de kan skru opp prisene på ting altså! Og da er det nok et market for det...Men ikke samme marked som jeg lever i!

Skrevet

Hvor er det de har det? Blir vel noe slikt om man kjøper en av kontinentalsengene og sengegalv i de høyeste prisklassene på møbelkjedene. Tror nok de fleste har møbler for langt mer enn den summen i huset sitt om de regner etter.

Skrevet

Det finnes, men jeg kan ikke tenke meg at det virkelig kan være verdt det ;-)

Skrevet

Hah! Om jeg skulle ha kjøpt ei så dyr seng så hadde ikke jeg hatt samvittighet til å gjøre noe annet enn å ligge i sengen. Til den prisen bør den jo utnyttes til det fulle!

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Jeg så drømmesofaen her om dagen... helt til jeg så prislappen. 75 000! Hah, du får jo 10 sofaer til samme prisen... gidder ikke kjøpe det når jeg har småbarn, nei!

Skrevet

Det er en reklame som de viste på tv2 i dag.. og så sier de noe om at det ikke blir mer enn så og så mye per måned dersom man har den i x år liksom... Vel - jeg synes det er like greit å ha en til en pris som gjør at jeg kan bytte ut senga sånn nå og da jeg da :-p

Og Sauen; enig med du!

Skrevet

He he, du sier noe der mayaya, sånn jeg som har middallergi bytter helst madrassen med jevne mellomrom, og da har vi ikke råd til sånne fancy greier som koster et halvt statsbudsjett :P

Skrevet

"det koster bare 10 kr natten, og så har vi den jo i 15 år. Dette har vi jo regna på"

Tåååpelig reklame, og prisen står jo med bitteliten skrift..

Liker bedre å kjøpe billig seng jeg, og heller bytte den ut innimellom:=

Skrevet

Kjekt den dagen ungen spyr i senga di... *muhaha*

Skrevet

Der var den igjen! Jeg får noia av den reklamen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...