Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har en navle som er begynt å stikke ut? Er dette vanlig? og noen som vet hvorfor den gjør det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, mitt ytterste punkt på kroppen er ikke lenger puppa, men navlen.... litt usikker på hva jeg synes om dette, hehe. Helt vanlig, noen får utovernavle, noen beholder innovernavlen og noen mister navlen helt. Det skjer jo rett og slett fordi det blir mye spenn i huden og fordi livmoren presser navlen ut når den vokser.

Skrevet

Så moro!

Dette med navelen har jeg lurt litt på.

Så det er altså litt forskjellig om man får utovernavel eller ikke? Og på noen blir den liksom flat, i ett med resten av magen?

Hvilken uke er dere i? Når begynner det å skje noe med navelen hvis det er meninga?

Jeg er 21 uker på vei og merker at navelen min har blitt grunnere, men er fremdeles innover og ganske dyp, kanskje litt "større" hull enn vanlig..

Hehe, dette var noen merkelige spørsmål, men jeg har faktisk tenkt på dette i det siste:)

Skrevet

TROR den kommer ut for at livmoren vokser oppover. Syns jeg høre legen min si, da jeg var på kontroll i uke 19, at livmoren min nå var oppe ved navlen. Nå er jeg i uke 27+5 og nå er navlen min flat. Har ikke navle mer.. ekkelt men men.. Har sett de som har tut på navlen når det nærmer seg slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...