Gå til innhold

Hei . noen med termin 11 november?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer inn her jeg og er kjempeglad..:)Testet en tidlig test 2 dager før ikm og jeg er gravid:)Er jo fortsatt tidlig enda og prøver å være nyktern på at ting kan skje...

Noen som har det litt som meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :-) Jeg har termin 1. november, prøver også å holde holdet litt kaldt og ikke ta helt av. Er bare i uke 7 i morra, så jeg føler meg på ingen måte trygg.

Skrevet

Heisann!

Jeg har termin 11.november!

Er ikke det minste nervøs for noe som helst. Jeg tenker at går det så går det, og går det galt, så er det ikke noe jeg får gjort uansett :) Man kan velge å ha et hærlig svangerskap der man ikke bekymrer seg, eller gå og bekymre seg for allverdens og dermed ha 9 rævva mnd :) Jeg velger det første :) Fikk en sønn for 6 mnd siden, og var ikke det minste bekymra da heller :o) Jobber på en nyfødt intensiv avdeling, så jeg burde vel kanskje være den som bekymra meg mest av alle her, siden jeg ser så sinnsykt mye tragisk på jobben, men sånn funker det bare ikke :o)

Masse lykke til til dere alle! Ikke bekymre dere, det kommer ikke noe godt ut av det :o)

Skrevet

Gratulerer til dere begge:)

Ja,du har helt rett,sivert!Jeg mistet sist å det kom som ett sjokk..Men jeg skal kose meg å ikke være nervøs..Er egentlig ikke kjempenervøs for at det skal skje noen,det bare ligger litt i bagrunn:)

Dette er en lykkens dag:)

Skrevet

jeg har termin fredag 13. november :-)

testet positiv 2 dager før ikm, med cb digital!

Skrevet

Hei hei!

Vi har også 11.nov.. eller 10 eller 12, alt etter hvilken kalkulator vi har brukt.. blir ikke helt klok på de greiene... At EL var 16.feb og unnfangelsen da den 17.februar er jeg derimot ganske så sikker på! ;-)

Testet positivt på dag 11 etter EL.

Hadde litt brun utflod tirsdag kveld denne uken (Uke 5+0), men den var helt tilbake til normalt hvit dagen etter. Etter å ha søkt og lest og snakket med ettpar venninner som også hadde det slik tidlig i svangerskapet er jeg ikke nevneverdig nervøs.. Gleder meg for hver dag som går! :)

~ Tenk positive, tanker si positive ord, gjør positive ting og det positive gror! ~

Skrevet

Jeg har termin 11 november også! :)

Jeg har en god følelse, men en veit jo aldri for sikkert! Jeg kommer nok til å be om en tidlig UL da:)

Skrevet

Jeg har 10-11.november :D Tror ikke jeg vet helt eksakt før ul i uke19. Har så variabel syklus, men foreløpig så er det 10.november som gjelder :D

Testet meg i dag jeg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...