Gå til innhold

Elektronisk brystpump eller manuell?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer nok an på hvor mye du kommer til å bruke den også tror jeg... En manuell er nok helt grei hvis den skal brukes bare en gang i blant. Jeg kjøpte en ganske dyr elektrisk forrige gang, sønnen min var litt bedagelig anlagt og syntes det var lettere å drikke fra flaske, så da pumpet jeg ved hvert måltid, skulle jeg gjort det med manuell pumpe hadde det blitt litt strevsomt tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler å vente med det og se an behovet, hvis du skal pumpe en del hadde jeg helt klart gått for elektrisk.. Hvis du kjøper Avent sin så får du jo manuell med den elektiske også. Jeg kjøpte manuell først men måtte bare kjøpe elektrisk da jeg måtte pumpe mer enn jeg trodde først så det var en del hundrelapper som var bortkasta da ja..

Men som sagt, dette er noe man ikke trenger å kjøpe FØR babyen kommer.. Hadde venta litt og sett an behovet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro rett fra barsel og kjøpte Avent sin elektriske pumpe da vi fikk første mann (ca kr.980,- på Reflex/Barnas Hus). Kjempe fornøyd!!

 

Den kan også brukes manuelt og det fulgte med batteri etc. Pumpen har minne funksjon slik at du kan begynne å pumpe deg i det tempo som er mest behagelig for deg, så fortsetter pumpen i samme tempo. Hadde ikke orket styret med manuell etter å ha brukt denne...

Kan jo også være du får flere barn, kjekt å ha;)

 

Lykke til med ammingen, jeg hadde grusomt vondt i lang tid, men holdt ut i 10 mnd ;) er jo kos også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nettopp manuell pumpe på apotek 1, der er det 30% avslag denne uka :) Tenkte kjøpe meg elektrisk, men den er så myyyye

dyrere, og jeg har brukt nok penger for en stund nå :D

Dessuten er det jo greit å få "trent" litt mens man sitter der ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde en elektrisk brystpumpe på sykehuset som var totalt talentløs. Den sluttet å suge altfor tidlig og var veldig stresset følte jeg. Har nå kjøpt meg en manuell AVENT brystpumpe der jeg selv kan holde trykket så lenge jeg behøver og den fungerer mye bedre for meg enn den stressa tingen jeg brukte på sykehuset (Medela).

Annet tips: Nille har sterilisator for microbølgeovn (Fisher Price) til salgs nå for 198,- eller noe, kjøpte den i dag og det fulgte med både flasker og narresmokk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...