Gå til innhold

min siste dag her inne....


♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen hopper jeg over til 3. trimester....gleder meg....:o) velkommen etter dere andre....:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:) så koselig da og heldig du er som er kommet så langt! må nok vente en stund til jeg (20+0 i dag)! lykke til videre:)

Skrevet

grattulerer så mye! heldiggrisen ja! gleder meg til det er min tur..leeenge til.... er "bare" 15+1 nå;)

 

lykke til videre:)

Skrevet

Gratulerer!!!

 

Jeg er 26+3 i dag, ikke så fryktelig lenge til jeg kommer etter :-)

Skrevet

takk for det...:o) sees inne på 3. trimester da....:o) deilig å begynne på siste etappe...weehee....:o)

Skrevet

følger etter på mandag, siste etappe igjen....

Skrevet

Snart kommer jeg også :) Er 25+5 idag, så blir om ikke så lenge :D

Skrevet

Nei nå tuller jeg, jeg er jo 25+6 :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...