♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 I morgen hopper jeg over til 3. trimester....gleder meg....) velkommen etter dere andre....)
gravid86 Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Hei hei:) så koselig da og heldig du er som er kommet så langt! må nok vente en stund til jeg (20+0 i dag)! lykke til videre:)
*toppris* Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 grattulerer så mye! heldiggrisen ja! gleder meg til det er min tur..leeenge til.... er "bare" 15+1 nå lykke til videre:)
Liljen venter tvillinger Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Gratulerer!!! Jeg er 26+3 i dag, ikke så fryktelig lenge til jeg kommer etter :-)
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2009 takk for det...) sees inne på 3. trimester da....) deilig å begynne på siste etappe...weehee....)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 13. mars 2009 #6 Skrevet 13. mars 2009 følger etter på mandag, siste etappe igjen....
Juni 2009 * April 2012 Skrevet 13. mars 2009 #7 Skrevet 13. mars 2009 Snart kommer jeg også Er 25+5 idag, så blir om ikke så lenge
Juni 2009 * April 2012 Skrevet 13. mars 2009 #8 Skrevet 13. mars 2009 Nei nå tuller jeg, jeg er jo 25+6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå