Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Hun kan vel egentlig ikke kalles modell! http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=23399&productId=215648&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
Gjest Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Hun var kanskje ikke syltynn, men langt fra feit!
Gjest Tale30 Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Ja, det er pinlig at Ellos våger seg på å bruke vanlige folk til modeller. Æsj! Det er faktisk noe som heter plus size models, og de finner du i toppmodell-sjiktet også. Hvor skal denne groteske verden ende?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #6 Skrevet 12. mars 2009 Hun ser da kjempefin ut! Det må være noe galt med deg som kan kalle henne feit...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #7 Skrevet 12. mars 2009 Ett stort PLUSS til Ellos som bruker normale modeller. Dette er vel sånn som gjennomsnitter bør se ut.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #8 Skrevet 12. mars 2009 Synes hun var nydelig jeg. Modig gjort av Ellos.
Ville Vera Skrevet 12. mars 2009 #9 Skrevet 12. mars 2009 Slik kropp har jeg, og er fornøyd med det! (signerer ikke som anonym med vilje)
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 12. mars 2009 #10 Skrevet 12. mars 2009 Rene flodhesten da!!!*NOT!!* Så helt normal og fin ut ho da, hi du må ta deg en tur til optikeren..
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #11 Skrevet 12. mars 2009 Unnskyld meg HI, men du har et usunt forhold til kropp. Ellos-dama burde være et ideal for alle! Sunn kropp, ikke for tynn, ikke for tykk. Skulle ønske jeg hadde den kroppen selv jeg Jobb heller med din egen selvtillit. Den kan jo ikke være spesielt god når du har et slikt behov for å rakke ned på andre...
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 12. mars 2009 #12 Skrevet 12. mars 2009 det heter full figure modell, og er faktisk blitt mer og mer trend i motemiljøet. Det er nå plass for former innen moten skjønner du. Så før du tar på de fake Guggi brillene dine og ser stygghet i kvinneformer burde du lese deg opp på mote!
Gjest Skrevet 12. mars 2009 #15 Skrevet 12. mars 2009 Jeg lurer på hva slags forhold folk som kaller sånne damer for feite egentlig har til kropp jeg? Damen ser jo bra ut hun, normal kroppsvekt og masse sunne muskler. Selv synes jeg det er kjempefint at kataloger som selger klær til vanlige mennesker bruker folk som ser naturlige ut som modeller og ikke sånne høye, tynne mennesker med unaturlig lange bein og fraværende lår og rumper. Jeg lurer jo på hvordan ting tar seg ut på vanlige folk :-)
TrustNoOne (but Me) Skrevet 12. mars 2009 #17 Skrevet 12. mars 2009 Næmmen, det var et flott bilde av deg, HI. Lovehandles er ikke noe å være flau over, vettu. Flott bilde av deg med mora di, forresten: http://www.filmweb.no/kino/article122489.ece?show=image
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #18 Skrevet 12. mars 2009 Sunn og flott kropp, naturlig og pen. Tror nok hun har en fornøyd mann som koser seg hos henne ja. Skulle ønske det var meg.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #19 Skrevet 12. mars 2009 Du HI er vel det man kan kalle stokk dum, du har vel isolert deg og får kun suppe til mat, siden du kan gulpe ut noe slikt. Dette er jo en helt vanlig sunn kropp. Stakkars de nærmeste av dine om de er normale. For du vil jo baksnakke de, så fort de er ute av huset. Har jeg rett, kanskje. Stakkars "menneske"
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #21 Skrevet 12. mars 2009 HI- get a life- hun er jo ikke feit men vakker. vil ikke kalle henne stor eller frodig engang.... det er bedre å være tjukk og feit enn stygg og dum i hodet! jeg er feit, du er stygg, men jeg kan slanke meg!!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #22 Skrevet 12. mars 2009 Hun ser ut omtrent som meg, og jeg anser meg selv som slank og pen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå