Gå til innhold

Sjekk denne feite Ellos-modellen da!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun var kanskje ikke syltynn, men langt fra feit!

Gjest Tale30
Skrevet

Ja, det er pinlig at Ellos våger seg på å bruke vanlige folk til modeller. Æsj!

 

Det er faktisk noe som heter plus size models, og de finner du i toppmodell-sjiktet også. Hvor skal denne groteske verden ende?

Skrevet

Hun ser da kjempefin ut! Det må være noe galt med deg som kan kalle henne feit...

Skrevet

Ett stort PLUSS til Ellos som bruker normale modeller. Dette er vel sånn som gjennomsnitter bør se ut.

Skrevet

Synes hun var nydelig jeg. Modig gjort av Ellos.

Skrevet

Slik kropp har jeg, og er fornøyd med det! (signerer ikke som anonym med vilje)

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Rene flodhesten da!!!*NOT!!*

 

Så helt normal og fin ut ho da, hi du må ta deg en tur til optikeren..

Skrevet

Unnskyld meg HI, men du har et usunt forhold til kropp. Ellos-dama burde være et ideal for alle! Sunn kropp, ikke for tynn, ikke for tykk. Skulle ønske jeg hadde den kroppen selv jeg :)

 

Jobb heller med din egen selvtillit. Den kan jo ikke være spesielt god når du har et slikt behov for å rakke ned på andre...

Skrevet

det heter full figure modell, og er faktisk blitt mer og mer trend i motemiljøet. Det er nå plass for former innen moten skjønner du. Så før du tar på de fake Guggi brillene dine og ser stygghet i kvinneformer burde du lese deg opp på mote!

Skrevet

Jeg lurer på hva slags forhold folk som kaller sånne damer for feite egentlig har til kropp jeg? Damen ser jo bra ut hun, normal kroppsvekt og masse sunne muskler.

 

Selv synes jeg det er kjempefint at kataloger som selger klær til vanlige mennesker bruker folk som ser naturlige ut som modeller og ikke sånne høye, tynne mennesker med unaturlig lange bein og fraværende lår og rumper. Jeg lurer jo på hvordan ting tar seg ut på vanlige folk :-)

Skrevet

Tynn i forhold til meg.

Skrevet

Sunn og flott kropp, naturlig og pen. Tror nok hun har en fornøyd mann som koser seg hos henne ja. Skulle ønske det var meg.

Skrevet

Du HI er vel det man kan kalle stokk dum, du har vel isolert deg og får kun suppe til mat, siden du kan gulpe ut noe slikt. Dette er jo en helt vanlig sunn kropp. Stakkars de nærmeste av dine om de er normale. For du vil jo baksnakke de, så fort de er ute av huset. Har jeg rett, kanskje. Stakkars "menneske"

Skrevet

ellos dama var jo ei flott dame:)

Skrevet

HI- get a life- hun er jo ikke feit men vakker. vil ikke kalle henne stor eller frodig engang....

 

det er bedre å være tjukk og feit enn stygg og dum i hodet!

jeg er feit, du er stygg, men jeg kan slanke meg!!!!!

Skrevet

Hun ser ut omtrent som meg, og jeg anser meg selv som slank og pen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...