Gå til innhold

Murringer før fødsel starter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i de siste dagene hatt mye murringer i mage og rygg.. og en del kynnere.. Idag føler jeg at jeg har gått med konstant murring nesten..

kan dette være tegn på at fødselen nærmer seg? Føler virkelig det er noe på gang.. men sikkert jeg som håper for hardt.hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde kraftige, og nesten konstante murringer og kynnere i nesten to uker, men nå har det gitt seg helt og har vært stille i nesten en uke. Var også hos jordmor på tirsdag og fikk konstatert at murringene og kynnerne ikke har gjort en dritt med modningen :-(

Hadde også en følelse av at dette kom til å ende i fødsel og det økte på dag for dag, men foreløpig ikke. Nå er det bare enkelte kynnere i løpet av dagen, og ingen murring. Det positive er at Junior er veldig aktiv da, etter at han ble litt stille etter all livmoraktiviteten :-)

Jaja... Han kommer vel ut til slutt.

Tror det kan bety forskjellig for forskjellige gravide, men dessverre ikke noe sikkert tegn her i gården i alle fall.

Skrevet

Hei!

Sist hadde jeg ryggmurring en ettermiddag åsså fikk jeg rier på natten..

Denne gangen fikk jeg mensmurringer i uke 30..i uke 33 varte de konstant i 4 dager.. I uke 34 fikk jeg skikkelige murringer og mensensmerter som kom sammen med sammentrekninger i magen å de kom med 7 min mellomrom i nesten en time..

har ikke fått undersøkt om dette gjør noe med livmorhalsen..

men tror d kan bety nærstående fødsel for noen mens noe helt annet for andre..denne gangen har jeg hatt det mye vondere og lengere pluss kraftigere tak enn sist..så ikke greit å vite med det der altså!

men om du er rett rundt termin er det ikke umulig du snart føder:)

Jeg fødte første gangen 17dgr før termin..

Lykke til!

Skrevet

Hadde mye murringer de siste ukene forrige gang, var som regel hele dagen.. men gikk 10 dager over termin fordeom! men det gikk kjapt når først riene satt inn, så det var jo positivt:)

Skrevet

Det er vel forskjellig fra person til person,så er vel bare å vente.. Er enda 3 uker til termin..men begynte på modningsakupuntur på mandag..og har hatt murringer etter det..så er hvertfall noe modning på gang tror jeg.. Målet mitt er hvertfall å slippe å gå over termin.hehe:)

Lykke til ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...