Gå til innhold

hvor er energien blitt av?


line_mor

Anbefalte innlegg

jeg er 7+5 i dag å er helt tappet for energi om dagen. di første ukene var jeg den energi bomba,men nå har dem forsvunnet. skal til legen for første gang i morgen,så det blir spennende, godt å få tatt noen prøver å se om det er noe jeg mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er visst progresteronet vi produserer om dagen som er årsaken til dette. Jordmoren min fortalte meg at det er et veldig effektivt avslappningsmiddel. Selv kunne jeg i grunnen tenke meg å sove flere ganger om dagen nå. Men det funker jo ikke helt med jobben.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, eg e 7+4 idag og er også totalt skutt! Har to gutter hjemme på 2 år og 4 mnd og 10 mnd, så med en gang han minste sover så slenger jeg meg på sofaen.. Burde egentlig lest til eksamen som er om 2 uker men:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Energien min forsvant også i uke 6-7. Er nå i 10+6 og venter fortsatt på at energien skal komme tilbake. I mellomtiden sover jeg 1 time på sofaen når jeg er ferdig på jobb, spiser middag, går en tur med hunden min og legger meg igjen allere 2130. Mannen er sånn passe lei av å tilbringe hver eneste kveld alene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...