Gå til innhold

Ventetiden er over... Noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er ventetiden over.. Hadde termin i disse dager i fjor.. men fikk morkakesvulst (mola) og aborterte etter tre mnd. Måtte til oppfølging og vente før vi prøvde igjen. Det har vært en skremmende, uutholdelig og vond tid, men nå endelig har vi fått klarsignal til å begynne å prøve igjen. Fikk mensen idag, og skal prøve rundt neste eggløsning. Blir både flott, men skummelt å begynne på en slik reise en gang til..

Det kommer til å bli veldig spesielt å prøve igjen, og å være gravid igjen. Noen som har noen kommentarer? Som har opplevd det samme? Blitt gravid igjen etter en nokså sen abort? Tips til hvordan få det til å klaffe så fort som mulig?

Hilsen fra en som lengter etter å bli gravid igjen.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen tanker eller gode råd til en spent jente??

Skrevet

Jeg skulle hatt termin nå i april etter en ma i høst. Var nesten 10 uker på vei.

Gode råd finner man nok av her inne, men mitt beste råd er å prøve å slappe av og ikke stresse (noen som er sååååå mye lettere sagt enn gjordt;))

Skrevet

Ja ikke sant ;) Er nok det beste å klare å ikke stresse.. Når jeg forhåpentligvis blir gravid igjen kommer det nok uansett til å være veldig spesielt.. særlig i starten. Godt de kan tilby så tidlig ultralyd nå om dagen da. Kan gå tidlig og se om utviklingen skjer som den skal :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...