Gå til innhold

Vondt i magen?

LilleTrille med en tulle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 4, 5 mnd på vei.

På tirsdag var jeg med å bære en sofa, noe jeg selvsagt ikke skulle gjort, men ingen andre kunne og vi måtte bare gjøre det akkurat da.

Jeg fikk ingen ubehag under bæring, ble ikke sliten i ryggen heller magen.

Dagen etter hadde jeg selvsagt vondt i magen en stund på jobben, men da ble jeg også ganske stresset av tullete unger.

Det er ikke kramp vondt og det er sånn type vondt i magen man har når man ikke er gravid typ luftsmerter, tarmsystem jobbing osv, men altså i hele magen. I dag har jeg hatt det fra klokken to tom nå og i går sluttet det etter jobb. Måtte riktig nok skikkelig på do etter jobb da.

Jeg tror ikke egentlig det er noe fare for babyen, men syntes jo at tarmsystemet mitt jobber usedvanlig treigt disse 2 dagene.

Det er forresten heller ikke noen steder det gjør spesielt vondt jeg legger litt trykk på.

Når skal man liksom kontakte noen ved graviditet? Det er ikke krise, men liksom konstant ubehag, ikke så vondt at jeg må ta noe altså og har heller ikke hatt noen blødninger osv.

Noen med tips eller lignende erfaringer?

mvh meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde masse vondt i magen sist graviditet. Ikke vært så ille denne gangen. Ofte var det luftsmerter. Drikk masse vann, beveg deg og legg deg litt ned på venstre side. Det funket på meg iallefall. Om du blir engstelig for noe i løpet av svskapet, at du tror smertene ikke er luft eller voksesmerter, kynnere etc så er det bare å ringe føden. Bedre det enn å gå å bekymre seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...