Molait Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Så det først nå, for leste overskriften her inne. Har ike tenkt på det engang jeg:) Er 12+1 i dag, så da er jeg videre da eller?
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Haha!! Gni det inn... *jada, du er hjertelig velkommen til å forlate oss*
Molait Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2009 hehe, men har jo tenkt at jeg er da rundt 12 uker, men tenkte ikke på at jeg skulle skifte forum:) Og vært så mye med blødninger og ul og tvillinger og alt at man har mistet litt tidsoversikten. Og med full jobb og 2 barn fra før...kjekke er at man har mindre tid til å bekymre seg:) Men da sier jeg hade så lenge til dere alle, så ses vi igjen snart:)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Kos deg inne på 2.tri, vi kommer diltende etter deg snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå