Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det først nå, for leste overskriften her inne. Har ike tenkt på det engang jeg:) Er 12+1 i dag, så da er jeg videre da eller?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha!! Gni det inn... *jada, du er hjertelig velkommen til å forlate oss*

Skrevet

hehe, men har jo tenkt at jeg er da rundt 12 uker, men tenkte ikke på at jeg skulle skifte forum:) Og vært så mye med blødninger og ul og tvillinger og alt at man har mistet litt tidsoversikten.

 

Og med full jobb og 2 barn fra før...kjekke er at man har mindre tid til å bekymre seg:)

 

Men da sier jeg hade så lenge til dere alle, så ses vi igjen snart:)

Skrevet

Kos deg inne på 2.tri, vi kommer diltende etter deg snart ;)

Skrevet

Sees om 3 uker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...