Zeke Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 savner magen min, savner alle plagene jeg hadde med den lille i magen.var ikke langt på vei men hadde kjennt sparka alt å gleda meg til å kjenne mange flere.
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Huff, så trist:( Blir lei meg på dine vegne. Kanskje vanskelig å tenke at det er mening med det, men mest sannsynlig er jo noe feil når det går slik. Og da var det kanskje det beste? Hvor langt på vei var du? 16-20 uker eller noe, siden du kunne kjenne liv? Uansett, masse lykke til videre!
(",)snartimål (";) Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 hei på deg,,,,,, det der er ikke noe god fölelse og de nedturene er så vonde... går liksom ikke helt og glemme heller... jeg sitter her og skulle egentlig ha födt i disse dager så jeg vet hvordan du har det.. men på den andre siden så virker det som jeg er gravid nå.... men törr ikke håpe en gang... hvor langt var du på vei da? tenker på deg og sender deg en stor tröste klem i allefall(",)
Zeke Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2009 Takker,satser på at det er meningen med dette,mita nr 2 også er glad for det i dag kunne ikke tenke meg et liv uten minste mann vi har i dag på nart 5 år. jeg var bare 12 uker men jeg kjennet at h¤n sparka 5 dager før han døde, det er jeg heilt sikker på. skulle på en ekstra ul. i morgo men den gang ei kjenner tankene kommer å går men det går fremover, satser på at det er en ny baby der ute.
Zeke Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2009 uffda, det er jo ikke noe særlig,føler med deg mase. Håper for din del at du er gravid,krysser armer og bein for at det stemmer var du langt på vei? har dere strevd lenge etterpå om å bli gravid igjen? klem
(",)snartimål (";) Skrevet 12. mars 2009 #6 Skrevet 12. mars 2009 närmere fire mnd på vei..mistet like för..noen dager... det går bra med meg men merker at man er noe nojy..... å tanker på hvordan går det evt med en ny graviditet.. har blitt fulgt av leger.. har tids press på meg pga magen min skal tåle en graviditet..masse som ikke jeg vil legge ut åp nett.. vil at det skal sje mest mulig naturlig men vi har fått tiilbud om at de skal sette inn egg som er befruktet... men takket nei så langt... hvordan er det med deg nå da? föler du deg litt bedre? tenker på deg... klem
Zeke Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2009 uff da var du lengre på vei en meg, dere har jo blitt gravide uten hjelp å da er det vel ganske gode muligheter at dere kan bli det igjen,bra at dere får ekstra oppfølging. M har har også fått tilbud om dette siden jeg mista første gang, får tidlige ul.osv jeg fikk selvfølgelig infekjon oppi alt dette så jeg nesten krabba den første uka før jeg fikk tab,nå kjenner jeg at kroppen er min igjen,det er litt deilig. etter mye fram og tilbake så har vi valgt å prøve å få en til, selv om dette kommer til å føre med skrekk og mye nerver men jeg vil veldig gjerne ha en baby til. Dere da,skal dere prøve nå eller ta en pause?
(",)snartimål (";) Skrevet 12. mars 2009 #8 Skrevet 12. mars 2009 vi lar alt gå naturlig og ser hva som hender... men jeg har en mann som er mye borte på jobben og da er det ikke lett og planlegge.... eneste planen er nå og gå på provera i noen mnd til for å sterke andre delen av syklusen..men dete r hälvetes piller som de har tatt meg av og på og nå hadde jeg en kur som ble avsluttet forje uke... jeg er over heldig og blir overfulgt opp her.. overlegen ringte her forje tirsdags kveld og lurte på hvordan det gikk med meg pga blödninger osv ..det må jeg si var topp i forhold til at det virker i 99 % at de ikke bryr seg.... jeg bor ikke i norge men det er jo topp og vite at man er i trygge hender i et annet land ozo..föler meg mere trygg her en jeg gjorde i norge.. men de er flinke der ozo.. de hadde tross alt under mine to graviditeter der ett lege team stående 24 timer i dögnet på meg fra uke26 og fram til jeg födte begge gangene ..tenk hva det koster... evt om det blir grav ...lege team fra uke 20-23 som skal stå klare med full kontakt med norge om det skulle väre noe... ultralyd to ganger i uka osv osv.... huff blir sliten bare av tanken på leger.... sorry... forje gang ble jeg gravid på ppiller hihihi... godt å ha kroppen sin tilbake tenker jeg.. men vi får vel håpe noen tar litt over den igjen snart vel? sorry om det detter litt dårlig norsk inn men merker at jeg ikke prater det så mye for tiden.... håper du får en go natt sövn snuppa... klem
Zeke Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 12. mars 2009 God kveld. hvilket land bor du i? hvor mange barn har du og blei de født fortidlig? sorry mange spørsmål på en gang. Hvis jeg skulle bli gravid nå så blir dette 5 svangerskapet mitt,herregud...det slo meg først nå. Har to flotte gutter så jeg har jo vært heldig med de to da. Blei lova tett oppfølging osv, så det skal de følge op, hvis ikke får de med meg å gjøre, he he ja det er sant ,håper det flytter noen kjappt inn i magen min, og din også håper de går fort orker ikke tanken på å gå mange mnd uten resultater, har slitt med veldig høyt hormonnivå i mange år ,da kan man ikke bli gravid.Gått på tab. siden august. men i desember så var det normalt for første gang, denne babyen var ikke planlaggt (farlig å reise på hyttetur,he he) men gud så velkommen den var,så hjerte slå i uke 6,4 å da var alt bra. så jeg har jo blitt lett gravid så dette er håpet mitt denne gangen, det gikk 3 mnd forrige gang jeg mista å da gikk det bra. Lykke til å håper vi kan slå følge sammen å få våre spirer snart sorrry dette blei litt langt men klem
(",)snartimål (";) Skrevet 12. mars 2009 #10 Skrevet 12. mars 2009 ikke tenke på lange brev til meg bare kos det.... jeg bor i sverige ...har to gutter på11 og 14 år... to spontanaborter .. nei mine holdt seg der inne så lenge de skulle de vet du... har aldri hatt problemer med å bli gravid för jeg helle men det ser vist ut som det er noen som la vente på seg .. vis ikke det ligger en her inne og ler av hva jeg skriver da... hihihi jeg pratet med min mann i sta og sa at nå fikk han se og komme seg hjem og pleie noen pupper her.... da fikk jeg beskjed om det at han kom hjem i morgen og skulle ta godt vare på dem.....pluss meg.. men han er jo mann og tenkte nok ikke etter å ha värt på jobb i 15 timer i strekk i dag på hva jeg prövde å hinte til han om... hihihi ja jeg håper det går fort for deg (",) stor klem til deg .. å bare ta ut frustrasjonen din til meg jeg klarer det jeg vet du...vi får öse den ut tiil hverandre....
(",)snartimål (";) Skrevet 12. mars 2009 #11 Skrevet 12. mars 2009 ps mail adressa mi ligger i postkassa di her inne sendte den til deg(",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå