Gå til innhold

Dåpsgaver...hva skal man ønske seg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

til gutt som skal døpes til søndag? Noen som har noen lure forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sølvkopp med navn, bestikk, eggeglass og skje, penger, sparebøsse i stål formet som fotball eller fotballsko

Skrevet

Hva med kunst med barnemotiv til gutte/jenterommet. Det ønsker vi oss:)

Skrevet

Vi ønsket oss medlemskap i Boligbyggelaget til snuppa vår. Det fikk jeg da jeg ble døpt, og det var ansiniteten min som gjorde at vi fikk stedet vi bor på idag :)

En kjekk og langsiktig gave.

Skrevet

Vi fikk gavekort hos fortografen til babybilde (eller det an selv vil bruke det til)

kunst laget spesielt til snuppis

bøker

liten tre stol

Skrevet

Gavekort i fotobutikk

Skrevet

smykkeskrin, penger, bestikk, dåpsholder, sparebørse, sånn "tallerk" med info fra fødselen:)

Skrevet

Rørospledd! Fikk det i dåpsgave. Kjempe godt teppe til barnet i ekte ull, kjempe kvalitet :)

Skrevet

Vi ønsker barnebøker, sangbøker, cd-er, Georg Jensen barnebestikket med kopp og skål, kunst til barnerommet, Bergans sekk, penger til å sette inn på kontoen hans.

Lykke til med dåpen :o)

Skrevet

Vi ville ikke ha så mye sølv da vi ikke får brukt det så mye.

Vi ønsket oss i stedet barnebøker av Torbjørn Egner (klatremus, kardemommeby, etc.), samt sang- og reglebøker.

I tillegg ønsket vi oss en sekk til barn. Vi fikk tilslutt en liten bergans sekk med en liten termos, turkopp og sitterunderlag. Veldig, veldig koselig gave som jeg håper vi/lillegull får brukt masse!!

Vi ønsket oss også et funksjonelt barneservise som kan brukes, vaskes og gi glede med figurer etc., og det fikk vi :-)

Skrevet

Tripp trapp stol. Den kan brukes leeeeeenge :-)

Skrevet

Hva med en Bergans sekk. Vi fikk det til storebror og den er flittig i bruk nå (2 år) Ellers ønsket vi ossbl.a bøker, cd, sølvskje....

Skrevet

Vi ønsket teppe til jenta vår, med navn, fødselsdato, lengde og vekt på. Fikk ikke, men kjøpte det selv etterpå :) Kjempefint!

Skrevet

Takker for mange gode tips!

Skrevet

Vi ønsker oss også sånn boligansennitetmedlemskap, livslangt medlemsskap i DNT, skikkelig utstyr til barnehagen (dress, støvler, sekk), sykkervogn, pulk, gavekort tilfotograf og tripptrappstol, samt bøker (de gode gamle, fine utgaver):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...