Gjest Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 jeg har noe nevrotisk forhold; klarer ikke gå med samme plagg (bukse til nød ok) to dager på rad..Må ikke vaske dem, men legger dem bort - og "sparer" noen dager... Si at jeg er syk- og burde snu om litt..
Sofi31 Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Du er dessverre alvorlig syk og må snu om umiddelbart
Gjest Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 arghhhh, var det jeg var redd for. Aner du er bra psyk jeg kan gå til? eller medisiner? i morgen SKAL jeg tøffe meg skikkelig og gå med samme kjole:-=
erteposen + 4 Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Jeg synes du er heeeelt normal:) Min beste venninne vakser buksen etter en dag, og det er nevrotisk. Jeg går sjelden med samme bukse to dager etter hverandre, men legger den til side.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Jeg er sikkert en av de minst jålete damene i verden, men jeg går heller ikke med samme klær to dager etterhverandre. Bukse / skjørt - ja, topp - nei.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. mars 2009 #6 Skrevet 12. mars 2009 Jeg går ofte med en bukse i flere dager, men kan også legge den bort og ta den frem igjen. For så å vaske den når den er skitten eller vaske-slitt. Topper 2 dager. De som vasker bukser etter en dags bruk uten at de er skitten må jo ha veldig mange bukser, og veldig mange penger for å bytte de oftere ut...
___ Skrevet 12. mars 2009 #7 Skrevet 12. mars 2009 Jeg bare lurer på hvorfor dere gjør dette. Hvis klærne ikke trenger vask, er det ikke like greit å bruke dem flere dager etter hverandre da?
Gjest Skrevet 12. mars 2009 #8 Skrevet 12. mars 2009 jo, er derfor jeg er på jakt etter diagnosen min..heile poenget - legger de bort for ikke gå med dem to dager på rad; ikke pga skitt... som om noen bryr seg, liksom..hahya
Gjest Skrevet 12. mars 2009 #9 Skrevet 12. mars 2009 Av en eller annen grunn er det lite sosialt akseptert. Jeg jobber som lærer på ungdomstrinnet, og tro meg, elever som går i samme klær to dager etterhverandre (eller mer) så høre det! Når de tror vi lærer ikke hører hva de sier. Å gå med samme klær (tror nok jeans er et unntak) i flere dager er da altså "ekkelt" og teit og da kan man bare glemme å tilhøre "gjengen" ;-) Så i hvertfall de elevene jeg har har vel sjeldent make klær på seg i 2 dager på rad, bortsett fra noen få av guttene som enda er litt umoden av seg og ikke er helt inni dette, alle de andre er nøye på det. Husker det var sånn når jeg gikk på skolen også, og det har nok påvirket meg, så jeg gjør som KjipeLaila, kan gå med samme bukse 2 dager på rad, men aldri samme topp. Enten er det rett til vask (somoftest) etter en dag, eller så legges den vekk for et par dager før den brukes på nytt.
Snuppa! Skrevet 12. mars 2009 #10 Skrevet 12. mars 2009 Går aldri med samme klær to dager på rad. Topper/gensere blir vaska etter de er brukt en gang. Jeans blir lagt bort, for så å ta det fram igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå