heisim Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Er jo bare såååå shoppesyk, men har greid å begrense meg hitill... Er jo ikke mer enn 13+6 heller. Men skal snart en tur ut og har så lyst til å kjøpe noe liksom...
Gjest Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Etter UL når vi fikk vite at vi får en jente etter tre gutter, så måtte jeg bare kjøpe inn et par jenteklær, hehe... ellers venter jeg nok i noen uker til med å kjøpe inn. Vi har jo endel ting da, men trenger faktisk mye nytt også fordi mye er så slitt.
Mammsenvokser Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Jeg kjøpte litt klær da jeg var 19 uker på vei, vet ikke helt når vi skal begynne å kjøpe de litt større tingene. Er vår første, så er mye vi trenger. Er 21 uker på vei nå, så får prøve å drøye litt enda. Synes ventetida er lang
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Vi har nettopp kjøpt nytt stellebord. Er 22 uker i morgen. Sist fikk jeg 5 uker før termin, så vil ha alt klart i god tid denne gang.
3b@rnsmor-30* Skrevet 12. mars 2009 #6 Skrevet 12. mars 2009 jeg er 23+4 og har handlet 4 små kles-greier.. det er alt... vi har alt vi trenger av utstyr etter de to store.. og vet vi kommer til å få mye klær i gaver.. for klærne har jeg nesten ikke spart på..
b10na&lillegull Skrevet 12. mars 2009 #7 Skrevet 12. mars 2009 Etter UL, kjempestas! Er nå 24+1 og det meste er på plass, senga og stelleplassen er klar og vognen er underveis
Mamma_til_isabella Skrevet 12. mars 2009 #8 Skrevet 12. mars 2009 Jeg er i 20 uke og vi har kjøpt inn alt utenom stellebord og div små ting:-)Kjøpte vognen i uke 11
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 12. mars 2009 #9 Skrevet 12. mars 2009 Er i uke 25. Mangler kun stellebordet og seng + litt småting. Driver å pusser opp barnerommet nå. Så når det er ferdig skal resten på plass. Begynte å kjøpe inn litt klær rett etter jeg hadde vært på UL + at jeg har fått en del av familie og venner. Gleder meg til å bli ferdig med barnerommet slik at jeg kan få møblert og satt alt på plass. Har lyst til å bruke de siste ukene på å slappe av....
endelig mamma:) Skrevet 12. mars 2009 #10 Skrevet 12. mars 2009 Jeg kjøpte noen få klær rett etter ultralyd, men ellers har jeg tenkt å vente i 1 1/2-2 måneder til. Veldig vanskelig å vente, men er litt kjedelig å kjøpe inn alt i tilfelle noe skjer,selv om alt så fint ut på ultralyden og hun sparker som bare det:) Men gleder meg veldig til å begynne å kjøpe barnevogn, stellebord og klær ja:)
imoen Skrevet 12. mars 2009 #12 Skrevet 12. mars 2009 I uke 16. Er straks 19 fullgåtte og har handlet litt, men bare bleier og et sjal. Første plagg kjøpes på Anfield i neste uke.
Lilli med småtrolla Skrevet 12. mars 2009 #13 Skrevet 12. mars 2009 Hihi =) Jeg er i uke 17 og jeg har visst handlet ALT utenom bilsetet og stellebord Ellers har jeg kjøpt klær og utstyr i hvitt, kremhvitt, grønt, gult og litt blått =)
*toppris* Skrevet 12. mars 2009 #14 Skrevet 12. mars 2009 til nå har jeg handlet litt forskjellig i nøytrale farger... for eksempel en "bamsedress" jeg er kjempefornøyd med;) den skal h*n reise hjem i fra sykehuset, blir nok litt stor da men, er ytterplagg;) i 62:) idag er jeg 15+1... etter ul i april blir det nok litt mer ja;)
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 12. mars 2009 #15 Skrevet 12. mars 2009 Jeg venter til etter ultralyden som er om et par uker. Da vet jeg om jeg trenger jenteklær eller om jeg bare skal oppdatere litt av garderoben etter storebror. Dessuten føler jeg at det er mer "virkelig" etter UL, da har man liksom en konkret person å forholde seg til:-)
trolla <3 <3 Skrevet 12. mars 2009 #16 Skrevet 12. mars 2009 Starta ganske tidlig me å handle småting.. En body, sokker og litt sånn.. Etter UL tok det helt av. Er nå 23 uker og mangler fortsatt endel ting, men sitter på nett og sjekker priser og finn for de større dyre tinga som jeg håper å kjøpe brukt. Så skal vi på kjærestetur til Sverige ei helg å handle litt der.. Blir kjempekos.. Siste alene-helga hjemmefra på ei stund...
Moderbodin har født Skrevet 13. mars 2009 #17 Skrevet 13. mars 2009 Har kjøpt et par hvite bodyer og bukser. Vil ikke vite hva vi får, men har jente fra før av, så rosa klær er det nok av i huset. Men må jo ha noe nøytralt liggende i tilfelle det blir gutt. Har en avtale med mamma'n min at hun skal reise å shoppe litt for meg så fort babyen har kommet og vi veit kjønnet:)
Juni 2009 * April 2012 Skrevet 13. mars 2009 #19 Skrevet 13. mars 2009 Begynte vel i uka 18, etter ultralyd for da fikk jeg vite at det var en liten jente
heisim Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #20 Skrevet 14. mars 2009 Jeg greide ikke å holde meg lenger jeg... Kjøpte en kjøredress med ører og en liten hale igår... Siden jeg har termin i midten av sept må jeg jo ha en sånn dress uansett... Åååå, jeg gleder meg så vanvittig jeg at ventetiden kommer til å bli megalang....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå