Gå til innhold

Stemmer det at Svigermødre med bare sønner er de verste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørt den teorien noen ganger..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke i mitt tilfelle :) Hun har 3 sønner og ingen døtre, men vi har et godt forhold.

Skrevet

Min svigermor er en hyggelig dame som kun har 2 sønner. Ringer henne gjerne og slår av en prat jeg=)

Selv hadde hun svigermor fra helvete, så hun er meget bevisst på hva hun skal legge seg opp i og ikke i forholdt til sin sønns liv med oss

Skrevet

Da ligger jeg tynt an som har tre gutter og ingen døtre:s

Men jeg har sett og lært litt om hva slags svigermor jeg ikke skal være, uansett om jeg hadde hatt gutter og jenter eller bare av ett kjønn... Egenerfart.

Hun er selve eksempelet på at: "En datter er en datter hele ens liv, en sønn er en sønn til han finner sitt viv!"

Sønnenes familie er lite verdt. Hvertfall vedhenget da... (les: meg) Aner ikke hva galt jeg har gjort, men noe er det:(

Gjest Tale30
Skrevet

Det kan jo være at dersm de bare har sønner så er de mer desperate fordi de føler at de blir mindre inkludert i barnebarnas liv. Så blir de litt overivrige når det gjelder å være rundt barnebarna fordi de er så redde for å få mindre kvalitetstid? Mange mødre inkluderer jo mer sine egne mødre det første året av barnets liv enn svigermødrene..

Skrevet

Helt klart. Jeg har i hvert fall planer om å bli et rent lite helvete, og så skal jeg lese om meg på dib og kakle ondskapsfullt over urtebrygget.

Skrevet

Min svigermor har 4 sønner, og er absolutt ikke verken overiverig, intens, eller grusom. Hun er rett og slett en morsom, snill dame! Og jeg er faktisk eneste svigerdatter (nå),(alle 4 sønner er "godt voksne"), og det er bare en fornøyelse!

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Svigermoren min har 3 gutter, ingen jenter, og er verdens mest fantastiske dame=)

Skrevet

Stemmer ikke her. Hun har tre sønner og er en fantastisk dame. Flott svigermor, flott farmor og flott mor. Det må hun jo være for å få tre så flotte sønner, og ikke minst ei så flott svigerdatter ;)

Skrevet

Tror det faktisk er omvendt......

Samboer har to søstre og ingen brødre... Og svigermor har vært syk med å bry seg om vårt forhold helt siden vi ble sammen for 7 år siden....

Hun vet så godt hvordan det er å være mormor, hun er det til to stykker... Og lenge før vi fikk barn begynte hun å legge seg opp i hvordan vi skulle gjøre med evt barn som kom... Hun skulle ditt og datt, fordi det hadde de andre barnebarna fått..

Vi har med andre ord veldig anspent forhold.... Hun er kjempesjalu ( og det uten grunn) på mamma, fordi hun er så redd for at hun har mye mer med barnet vårt å gjøre....

Forferdelig slitsomt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...