Gå til innhold

Dere med termin 16. OKTOBER!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere lagt merke til at vi er 12 uker på vei 1. april? Det blir jo moromt å offentliggjøre situasjonen akkurat den dagen, vil tro at de fleste kommer til å mistenke at det er aprilsnarr... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha!! Morro... Nå har jo jeg allerede delt det med familie og nærmeste venner allerede jeg da (A) Klarte ikke å vente.

 

Hvordan er formen din??

Skrevet

Jeg har også sagt det til familien og de nærmeste vennene, men tenkte å offentliggjøre det for resten av mine bekjentskaper 1. april :)

 

Formen er veldig opp og ned, mye kvalm og forferdelig trøtt! Er sykemeldt pga. kvalmen. Orker ikke å sitte på jobben og være så slapp og dårlig. Du da?

Skrevet

Hehe!! Morro... :)

 

Formen min er på topp egentlig, bare veldig trøtt! Ikke noe kvalm i det hele tatt, enn så lenge *bank i bordet*

Har hatt to dager hvor jeg har vært skikkelig dårlig, men det var før jeg visste at jeg var gravid! Og det var ikke sammenhengende. Kanskje jeg er en av få som er heldige.

 

Skal på UL om 4 uker, gleder meg masse til det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...