Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 grua meg jo helt forferdelig mye! men det gikk veldig fint...er ikke så langt på vei som jeg kanskje trodde da. for han kunne ikke se så mye på UL..en fostersekk(eller hva det heter).han trodde kanskje 4-5 uker. og jeg trodde jo nesten 8 uker,hehe.. han tok graviditetstest først,og den var positiv. så det var jo ikke noe tvil om at jeg er gravid:) men han trodde ikke jeg var så langt på vei,så jeg skal tilbake om en uke for å sjekke om han kan se noe mer da. for da kunne han finne ut av hvor langt jeg er på vei,og termin osv.. gleder meg masse til det:) får bare håpe at alt er som det skal da,at jeg ikke er gravid utenfor livmora eller noe..så nå har jeg fått noe mer å grue meg til;) nei da..skal prøve å slappe av litt nå, og heller glede meg til neste torsdag i håp om å se noe mer:)
makkapakka med spire Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Så bra da at alt gikk fint. Krysser fingre for at du får en like god opplevelse neste uke. Kanskje du får se et bankende hjerte også da:O)
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Ser du var på tidlig UL, og lurte på om det var mulig å se noe inni fostersekken? Jeg var selv på UL, 5+2, og kunne bare se fostersekken og ikke plommesekken om du skjønner. Jeg er i utredning om jeg er gravid på utsiden av livmor, og har ikke så høy HCG-verdier. Tok du HCG-test forresten? Lykke til neste torsdag, jeg skal ha ny UL til tirsdag...
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2009 nei han så ingenting inne i fostersekken..derfor jeg skal tilbake om 1 uke:) så håper han ser noe mer da..da kunne han også se om jeg er gravid på utsiden av livmor.men jeg tror vel egentlig ikke det selv,og virket ikke som at han trodde det heller. jeg har jo ikke smerter eller blødninger. har man ikke det hvis man er gravid på utsiden av livmor?smerter ihvertfall.. han var positiv og blid han:) jeg skulle egentlig ha begynt på pergo for en stund siden..men ikke fått sjangsen enda etter SA i des... jeg tok ikke HCG test..han nevnte ikke noe om det..er det vanlig å ta det egentlig? hvorfor er du i utredning på om du er gravid på utsiden av livmor? er det noe de sjekker på alle? masse lykke til på tirsdag da:) krysser fingrene for at alt er bra:)
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2009 håper det går like bra da ja:) og så fint det ville vært å sett et bankende hjerte:) gleder meg til neste gang nå altså.. !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå