Gå til innhold

var på ultralyd i dag=)


mayke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg og har vært i dag! En frisk liten gutt! Så mine to jenter får seg en lillebror her også! Var veldig uventet, da jeg har vært like dårlig gjennom alle tre svangerskapene,,så jeg forventet en jente, hadde tilogmed navnet klart...men det var veldig kjekt! Kjempe spennede! Min lille har termin 11/8..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig overraskendes for oss også. Trodde bare vi fikk jenter, he, he...

Men artig og litt skummelt, føler liksom at jeg kan det med jenter nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha! Jeg og tenkte at det var jenter jeg kunne produsere... og ja, jeg og føler at jenter det kan jeg...morsomt..blir nye ting å tenke på... hele den rosa garderoben kan jeg jo bare gi vekk! Rød vogn og bilsete... alt er typisk jente.. Men han får tolerere bilsetet.. :-) Eier ikke mye nøytrale klær..:-) vært å kjøpt meg et lite blått sett idag! Koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var også på ultralyd i går. Hadde student først så vi fikk ekstra lang (og grundig?) tid til å se på det lille nurket. Både spennende og litt merkelig erfaring. Den lille gutten ventes 9.august. Han er nyydelig og pappan er superstolt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bruk opp guttekvota a jenter.. jeg vil også ha en gutt hihi. Skal ikke på ul før 31 august... tiden går så sakte! (har vært på ul tre ganger allerede da, uke 6,8 og 12), men da var det jo for tidlig å se kjønnet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennende=D termin samme dag;)

fikk et kjempe flott vognteppe som bestemor hadde hekla=)

det er så koselig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg var på ultralyd på mandag og fikk beskjed om at det blir en jente. Fikk kjøpe noen bilder, men det er ikke akkurat lett å se så mye på dem.

De bildene som ble tatt på UL i uke 12 var faktisk mye bedre, så jeg ble nesten litt skuffet denne gang. På bildene nå i uke 19 må jeg gjette meg frem til hva som er opp/ned på den lille krabaten.

Men uansett, det var stort å se det lille nurket sprelle rundt! Nå skjønner jeg godt hvorfor jeg har vært så kvalm. Litt av en aktivitet der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :-) var på ultralyd på mandag. den lille er sunn og frisk. veldig aktiv. ville ikke bli tatt bilde av. men vi skal ikke vite kjønnet. så jeg får vente til 18 august før jeg vet hva som skjuler seg der inne. veldig spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd i dag og fikk vite at jeg får tvillinger:)

Ikke rart jeg har blitt så stor som jeg allerede er når det er to hehe:)

Gleder meg til og få disse to frøknene:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Vi var på UL i dag.. fikk greie på det var en liten gutt der inne, syntes vi så tidden selv oxo. men blir litt engstelig da flere sier er du sikker på det og at det ikke var klitorisleppene? en kan jo ikke være sikker men åssen kan man "bli" 100% sikker,???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...