*ei tulle+spire* Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Leste netopp dette tipset for å få igang fødsel på "kjerringråd" siden. Noen som har prøvd det? kanskje best og vente til man vet man er moden? hadde vært godt å få vesla ute 10 dager før termin da:) har 28 dager igjen enda jeg, så tør uansett ikke drikke noe før det nærmer seg. Spesialte Jeg har her et tips for å få igang fødselen. Fikk det av en annen som fødte etter tre dager, 10 dager før termin. Ingrediensene er ufarlige, så jeg kjører på... 10 nellikspiker 1 ss jernurtte 1 liten bit ingefær, skrellet og skjært i biter 1 kanelstang Trekkes i 1 liter vann i ca 10 min. og drikkes så hver halvtime til literen er drukket opp. Jeg begynte på dette igår, og har allerede hatt vanvittig mye kynnere, sterkere enn vanlig. Verdt et forsøk:) Hilsen Pernille
Gjest Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Har ikke hørt om det der nei.. Jeg tåler ikke så godt så mye krydder, blir kvalm/uvel av det i konsentrerte mengder + halsbrann! Men farlig er det sikkert ikke;) Holder meg til bringebærblad-te enn så lenge i allefall, har godt og vel en måned igjen enda her;) 34+3
☆★MammaTil2Snart1UkeIgjen☆★ Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 dytt...=D er også nysgjerrig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå