Gå til innhold

Hvilke sofa velger dåke??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Stoff eller skinn???

 

Skal kjøpe oss ny sofa til sommeren og lurer på ka sofa vi skal velge... Har ei jente som blir 3 i juli og så kommer det ein liten i aug/sept...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi venter førstemann rett rundt hjørnet, og byttet ut vår stoffofa med skinn!:) Vet om andre som har stoff sofa og det går bra, men deilig å slippe å være hønemor hele tiden!:) Pluss at vår var beige da;) hehe!

Skrevet

Den vi har trekker jo til seg alt... Er så iriterende.. Men liker jo best stoff da, er så kaldt og ekkelt å sitte i skinn sofa... Men venner meg nok til det om vi tar skinn

Skrevet

Skinn...

 

Har begge deler, og stoff sofaen irriterer meg grønn hver eneste dag!! Skal aldri mer ha stoffsofa...

Skrevet

Vi hadde verdens beste sofa, den var sånn typisk amerikans stor! Heeelt fantastisk! Men vi måtte ha en sofa som tok litt mindre plass, pluss at man søle uten et mega hysteri!;)

Skrevet

Vi har begge deler, en lite brukt italiensk skinnsofa og en i stoff fra Bolia. Begge deler fungerer fint, men skinn er selvsagt lettere å holde helt rent selv om kulepenn sitter godt:) Et godt stoff fungerer også fint, eller mikrofiber (mange stygge mikrostoff).

 

Vi har vel en regel på at vi ikke spiser i sofaen, bare godteri osv.

Skrevet

Vi har en stoffsofa fra Bolia som vi liker veldig godt.

 

Jeg liker ikke skinnsofa. Vil helst unngå det altså. :)

Skrevet

Skinnsofa nå, så kjøper jeg en god stoffsofa når ungene blir eldre. Akkurat nå er det absolutt mest praktisk å kunne tørke vekk merker etter leverposteifingre og utsølt drikke på en enkel måte!

Skrevet

vi skal kjøpe ny sofa nå, og velger en ikea sofa..

Ektorp :)

Den har avtagbart trekk, som kan vaskes i maskinen på 60 grader!

 

Og man kan bytte ut trekket når det blir slitt, eller hvis man vil ha forandring..

Helt supert :)

Skrevet

Vi har beige mikrofiber sofa, og har ingen problem med flekker.

Her i huset kommer aldri en skinnsofa...(-har vokst opp med det, og har aldri likt det. Synes ikke det er behagelig å sitte på skinn)

Skrevet

Lurer på om eg skal gå for stoff altså, det er jo bare å sette foten ned at det ikkje er lov å spise, drikke i sofaen... også oppvokst med skinn og det er ikkje behagelig å sitte i nei... Har funne ein stoff sofa som eg liker veldig godt... Har litt tid til feriepengene kommer enda så får tenke litt fram og tilbake... :D

Skrevet

Vi har en mørk grå (nesten svart) sofa fra bolia i ullstoff. Veldig fornøyd. Har to småtroll på 4 og 2 år, og nå kommer snart baby. Vår sofa er tre år gammel og (nesten) like fin :o) Dersom man søler på ullstoffet tar det litt tid før det trekker ned i sofaen - det legger seg mer oppå stoffet, så om man er litt kjapp, rekker man å tørke det bort med fuktig klut. Smuler er vel det som synes best i vår sofa...

Skrevet

Skinn, abslutt :)

Skrevet

 

Kjøpte oss ny stoffsofa for 6mnd siden og angrer ikke et sekund.. Stoffet er grovt og lett og vaske + den er brun"spraglete" i fargen så om det ER flekker på den så vises den iallfall ikke.. (Bari fra bohus)

 

Har ei på nå 22mnd og koser oss ofte med mat i sofaen siden vi ikke har mye til spiseplass i leiligheten.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Vi har skinnsofa nå, og kommer til å kjøpe det neste gang også. Veldig fornøyd, superenkelt å holde rent og absolutt ikke ekkel å sitte i. Drømmer om en hvit hjørnesofa i skinn.....Bohus har mye fint!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...