Gå til innhold

Plutselig endret situasjonen min seg radikalt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i 10. uke. Barnefaren og jeg var ikke sammen da jeg fant ut at jeg var gravid, men han ble veldig glad da jeg fortalte det og ville at vi skulle være kjærester igjen. Vi bor dessverre på hver vår kant av landet, så det var jo helt klart for begge at dette ville bli utfordrende.

I går fortalte han meg at han ønsker at jeg skal ta abort nå (ja, nå) slik at vi kan redde forholdet vårt.

Abort for å redde forholdet?? Jeg beholder barnet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer litt på hvor gammel denne guttungen er jeg? Eller skal vi kalle han vinglepetter? :o) Man tar ikke abort for å redde et forhold.. Han virker ikke som noe å samle på uansett! Stå på krava, og lykke til! :o)

Skrevet

han der er ikke verdt det! Aborter forholdet, og behold barnet! Du kommer ikke til å angre ett sekund...

Skrevet

Akkurat det jeg har tenkt selv. Dette er en helt ufattelig situasjon, jeg trenger en sykemelding for å komme til hektene igjen. "Guttungen" har passert 30... Takk for støtte og oppmuntring:)

Skrevet

Passert 30 ja... oppfører seg som 15 og et halvt :o)

Hvis jeg var deg så hadde jeg dumpa han med et smil om munnen! Du har det mye bedre uten denne guttungen! Du kommer til å klare deg kjempefint aleine med barnet som kommer også, alt har med innstilling å gjøre. Når jeg tenker meg om, så hadde jeg klart meg utmerket aleine med sønnen min på 6 mnd (ikke at jeg ønsker å gå fra samboeren min) så dette klarer du!!!

Det værste for han er å se at du står med rak rygg, og viser han at du ikke kunne brydd deg mindre om han stikker (selv om det gjør litt vondt der og da)

Lykke til!!

Skrevet

Får masse støtte fra de rundt meg, så vet at jeg kommer til å fikse dette:) Hadde selvfølgelig lyst til å forsøke å få det til å fungere, men etter det absurde forslaget har jeg det best alene. Har begynt å orientere meg om hvilke støtteordninger o.l som finnes, så jeg er i gang:)

Skrevet

vær sterk og stå på:) dette klarer du:) en abort kan aldri løse problemer eller redde forhold... med slike uttalelser er det forholdet allerede gåent (sorry for direkte uttalelse der)...

ble selv alene med min nr 1, og alt ordner seg:) man får til det man vil:) nå sitter jeg her med en nyyydelig sønn på 2,5år og angrer ikke ett eneste sekund på at jeg beholdt han:) han er det beste som har hendt meg uansett! er student og jobber ved siden av, og det er utrolig mange i min/din situasjon:)

stå på:) bare se fremover og nyt graviditeten:) kjempebra at du har mange rundt deg:)

Skrevet

Skjønner ikke tankegangen bak den ideen...Og litt vel sent å komme med den nå. Fint å høre at det går bra alene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...