Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Hva er vitsen med Troll regntøy??? De har jo reklamert så veldig for at trolldressen skal være vanntett også. Vi har brukt den i regnvær og hun er like tørr. Er det noe jeg ikke ser?
dårlig ånde Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 pris kanskje? eller kanskje de som sverger til reimadresser har lyst til å kjøpe troll regnsett til vår/sommer/høstbruk??
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2009 Den kan jeg jo se. Hvis de sverger for reima vinterdress og vil ha et troll regnsett. Ellers er det jo fryktelig uøkonomisk.
mayaya Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 jeg lurte på det samme ang reima, de har også regntøy.. men jeg synes dressene virker veldig mye mer slitesterkt.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2009 Vårdressen til reima er vell ikke varm nok for vinteren? (den med utagbart for) Det er jo det som er med troll sin. At den er varm på vinteren, ta ut ulldressen og du har en vårdress og dressen er vanntett. + at den puster!
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2009 Uff nå begynner det..... he, he... ;-) Jeg er enig med deg. Men poenget mitt var...Hva er poenget med troll regndressen??? Hvorfor ikke bare kjøpe dressen og få en super helårsdress?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. mars 2009 #8 Skrevet 12. mars 2009 hehe. trolldressen holder ikke lille tørr i øs pøs regnvær for å si det sånn... til det må det sydvest og regntøy til ja. spørs jo hvor lenge de er ute i regnet da. forøvrig holder ikke reima henne tørr i øs pøs regn heller..
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 12. mars 2009 Men er det noen som har erfaring med troll regntøyet da? Er ordentlig vanntett?
MintCondition Skrevet 12. mars 2009 #10 Skrevet 12. mars 2009 Jeg kjøpte det nå, så håperd et er bra Tantejenta mi har hatt sitt i to år nå, og det er like helt og pent enda ihvertfall, hun har brukt det både i bhg og hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå