Gå til innhold

Juhu! Vi skal til syden :) :)

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Bare jeg og gubben, 1 hel uke i varmen, uten barn :o) :o) Aldri vært på noe skikkelig ferie med han alene, så det ser jeg frem til! Var i Paris, men da var jeg gravid og hadde bekkenløsning.. ikke ble det vin til maten engang, og trøtt som jeg var la vi oss tidlig. Men nå blir det en hel uke med bare kos og morro :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå så herlig!

Ikke noe misunnelig i det heletatt jeg, nei!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jaaa, gleder meg stort :o ) :) Lov å være misunnelig, jeg er nesten misunnelig på meg selv :)

Skrevet

hadde aldri klart å reist fra guttungen på 5 i en uke...Var borte i 3 dager i Praha uten han og savna han hele tida noe helt vannvittig...en uke hadde vært umulig og ikke for å si utrolig egoistisk av dere...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Neimenn kjære, jeg spurte jo ikke om hva dere syntes, jeg bare ytret glede over at vi skal avgårde. Whats wrong? Jenta skal 2 uker til pappaen sin i sommer, skal jeg si han ikke får ha ho, fordi jeg ikke vil være egoistisk?

Skrevet

Ganske så egoistisk å ikke bo sammen med faren til barnet sitt også da...at du ikke klarer å holde på en mann...jaja...enkelte damer må jo bare få barn med ørten menn...barna tenker de lite på...

Skrevet

neffi er bare misunnelig på at Palmesus skal få litt.... palmesus ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Unnskyld???? Nei, vet du hva neffi! Du har ingen verdens grunn til å si dette, du vet ikke noe om hvorfor jeg ikke bor sammen med faren til min eldste datter! Hjelpes, for noen holdninger!

Skrevet

Alle vet jo at neffi er litt psyk. Kose deg på ferie:):) Ta gjerne med meg i bagasjen hehehehe

Gjest Sekretøsa
Skrevet

dumme meg som valgte å se det gode i folk.. Ja, jeg skal jaggu kose meg, og vet dere, det skal ungene også!! :) :) Klart du kan bli med, lotp ;)

Skrevet

Åh... Heldiggris!!!!!!

Kose dere masse uten barn i Syden, så herlig!!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

takk :o) Og jeg har verdens beste svigerforeldre, som sa ja til å passe med en gang! De forguder barna, og barna forduger de :o) Win-win! :)

Skrevet

Hahahaha, syns jeg ser det... LOTP, Palmesus og hennes kjære nyte en bedre middag med rødvin til....

Kan reise vi, LOTP!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kan jo hende det hadde vært skrekkelig morsomt da Dulosten ;) Var jo fantastisk billig også, bare MÅTTE slå til :):)

Skrevet

hehehehe ja jeg hadde ikke følt meg som et vedheng i det hele tatt:)

Skrevet

Åh, bare bittelitt misunnelig, he he.

Det hørtes utrolig kos ut! Sist jeg og gubben var i syden alene, vel... det var før jenta vår ble født, hehe. Men vi hadde det så utrolig kos sammen. Spiste god mat, drakk drinker med paraplyer i, danset, å... Jeg vil også!

Må bare få krestet ut den jeg har i magen først, hehe

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi er veldig inkluderende, men passer det best mellom 14 og 16? alt før og etter vil vi være alene! haha :)

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Kos dere masse og nyt det=) Og ikke hør på neffi, hun er jo ikke akkurat kjent for å være moderat i uttalelsene sine=)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mmm, må si jeg gleder meg ja :) Nå er det bestillt også, så det er bare å vente :o) :o) Noe å se frem til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...