Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant ut at de hadde det på Lindex. :) Men trenger man egentlig mer enn ett sett? Noen som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Brukte ikke det i det hele tatt vi.. men sikkert praktisk om man har "vrange" barn som bader mye og ikke liker å smøres :o) Tror nok det holder med 1 sett. Tørker jo fort :)

Skrevet

Lurer jeg på også. Skal til Tyrkia med ei på ett år, og har lurt på en sånn drakt? Eller om det er noen vits egentlig? Hmm...

Skrevet

jeg hadde to, men brukte stort sett bare den ene... for den var best liksom... så holder med en! Kan jo skylle den opp på kvelden til dagen etter!! Vår lillegutt fikk ligge i den uten bleie da... godt å slippe det i varmen!

Jeg var storfornøyd med uv drakt... men har hørt andre som mener det er bortkastet... men de som mener at t-skjorte er like bra... det er det ikke! en uv drakt tar det meste av stråler... en t-skjorte tilsvarer visst faktor 4-6 eller noe... ikke nok spør du meg! og en t-skjorte tørker jo aldri! uv-drakta er mer behagelig å ha på!

Men hver og en får ta sine erfaringer, jeg likte det å slippe å smøre mange mange ganger... også var det jo godt for lillegutt å slippe sant overalt også da! :)

Skrevet

Hadde med en drakt d avi var i utlandet sist. Superkjekk og det var nok med den ene. Hadde med vanlig badedrakt i tilegg som vi av og til brukte i basenget når solen ikke var på det sterkeste.

Skrevet

Ok, da tror jeg vi kjøper en sånn. Men hvor får man tak i de? På vanlige babybutikker eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...