LRMG2 Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Synes jeg blir mer og mer kvalm! Har vært skikkelig uvel i hele dag. Heldigvis ikke sånn at jeg må kaste opp, men likevel skikkelig ubehagelig. Trodde dette burde avtatt nå, heller enn å øke? Noen som vet?
EnJente_m_2Jenter Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Hei du, jeg har vært kvalm siden uke 6, og det blir bare verre for hver dag som går, jeg er også ganske fortvilet. Jeg spyr og står i, jeg er så kvalm at jeg ikke orker å gå ut å hente posten omtrent ! Det er ikke noe moro nei, men desverre så må man bare holde ut =/ Det avtok i uke 11 for meg i min første graviditet. Hvor langt er du da ? Jeg er 8+5
bella34 Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Er sykmeldt på tredje uke av samme årsak, men synes ikke det avtar.Er helt handlingslammet, og skulle vel egentlig ønske jeg fikk det opp og ble ferdig med det.Legen min sa at jeg kunne regne med å være sånn hele første trimester, men at det også kan gi seg. Så det er vel ikke noe fasit på det tror jeg. Vi får holde ut - lykke til!
Bolla74 Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Jeg har egentlig bare vært litt småkvalm en gang i blandt, men et par dager denne uken har jeg vært så kvalm at jeg bare har ligget på sofaen. Vet ikke helt hvilken uke jeg er i, jeg selv mener 9+4 men ifølge UL er jeg bare 8+.
Kongeørna Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Jeg ble kvalm i uke 6, og er 6+6 nå.... Har små perioder innimellom hvor jeg ikke har det så værst, ellers føler jeg at jeg er på danskebåten omtrent hele tiden. Kaster ikke opp (enda)... Dette er mitt fjerde svangerskap, og har ikke vært kvalm før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå