Gå til innhold

Har PANIKK!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg gravid??? Går på cerazette p piller og sønnen min er nå 6 måneder gammel.. Var syk for en stund siden og kastet opp masse.. Er redd jeg har spydd opp pillene og blitt gravid. Har blødd i 2 dager og skal ikke ha mens før om 2 uker. Er det festnings blødning mon tro? Uff.. Er ikke klar for en baby til nå asså!

hjelp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Langt mer sannsynlig at det bare er en uregelmessig blødning, slett ikke uvanlig etter fødsel.

Skrevet

Og i alle fall ikke uvanlig når man går på Cerazette, jeg hadde uregelmessige blødninger når jeg gkk på de.

Skrevet

Men jeg har jo gått på cerazette i mange måneder nå og det er første gang jeg har fått blødning midt i syklusen.. Hmm.. Hater å ikke ha full kontroll på hva som evt. skjer med kroppen min =< Abort er ikke ett alternativ for meg så håper jeg ikke er gravid!

Men takk for svar =)

Hilsen HI

Skrevet

Da jeg gikk på cerazette sluttet jeg å ha menstruasjon.. har gått på disse i mangen år. Andre fikk uregelmessige blødninger, mens noen fikk blødninger nesten hele tiden.

Tror ikke du trenger å tenke så mye på hva de blødningene betyr. Ta en test for å være sikker, men du er helt sikkert ikke gravid.

Krysser fingrene for deg =)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei Jenter!!

Nå er jeg 4 dager over forventet mens... Hmm... Jeg sluttet å ta cerazette for 2 uker siden pga det jeg regnet med var bivirkninger. Men nå uteblir jo mensen.. Så tror jeg må ta en test etter hvert.. Kanskje er det noe der inne=O Men takker masse for svar!!

Hilsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...