Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Er jeg gravid??? Går på cerazette p piller og sønnen min er nå 6 måneder gammel.. Var syk for en stund siden og kastet opp masse.. Er redd jeg har spydd opp pillene og blitt gravid. Har blødd i 2 dager og skal ikke ha mens før om 2 uker. Er det festnings blødning mon tro? Uff.. Er ikke klar for en baby til nå asså! hjelp...
Gjest -<<- Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Langt mer sannsynlig at det bare er en uregelmessig blødning, slett ikke uvanlig etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Og i alle fall ikke uvanlig når man går på Cerazette, jeg hadde uregelmessige blødninger når jeg gkk på de.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Men jeg har jo gått på cerazette i mange måneder nå og det er første gang jeg har fått blødning midt i syklusen.. Hmm.. Hater å ikke ha full kontroll på hva som evt. skjer med kroppen min =< Abort er ikke ett alternativ for meg så håper jeg ikke er gravid! Men takk for svar =) Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 Da jeg gikk på cerazette sluttet jeg å ha menstruasjon.. har gått på disse i mangen år. Andre fikk uregelmessige blødninger, mens noen fikk blødninger nesten hele tiden. Tror ikke du trenger å tenke så mye på hva de blødningene betyr. Ta en test for å være sikker, men du er helt sikkert ikke gravid. Krysser fingrene for deg =)
Skattimagen<3 Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 Hei Jenter!! Nå er jeg 4 dager over forventet mens... Hmm... Jeg sluttet å ta cerazette for 2 uker siden pga det jeg regnet med var bivirkninger. Men nå uteblir jo mensen.. Så tror jeg må ta en test etter hvert.. Kanskje er det noe der inne=O Men takker masse for svar!! Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå