Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt på å kjøpe ammebh snart.

Er det noen som har noe å annbefale??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig skuffet over utvalget i Trondheim og omegn iallefall. Hvis du har normal str. så kan du finne noen hvite eller svarte på Lindex av alle plasser som er grei til fin. Jeg har stor str og fikk akkurat på meg største cupen til Triumph sine med spiler og uten. Slik at jeg kjøløpte det igår. Faktisk de som ga mest støtte og var finest på. Har vært på alle undertøysbutikker i håp om å finne noe bra, men ingen har det. Ellers så kan jeg anbefale www.figleaves.com I England. Har bestilt mye derfra.

Skrevet

Randis: Vett du kossen str er der på den sio? litt ukjent med engelske str i bh... :)

Skrevet

Cupen stemmer bra med norske str. Ofte står det om de er små i cup eller rundt slik at det er bare å følge anbefalingene. 80 rundt er 36 og 85 rundt er 38 osv. Finner sikkert noe fint der. ;)

Skrevet

Fant en "bra size converter" ;-)

Skrevet

jeg har funnet fram amme bhene mine fra forrige gang, triumph sin mamabel er helt klart favoritten, den er helt enkel uten spiler men gir bra støtte. kjøpte noen med spiler sist og de ble ikke brukt, ikke særlig godt når spilene presser på sprengte melkekanaler. Ellers anbefaler jeg å vente med å kjøpe noe særlig til etter fødsel, vanskleig å si på forhånd hvor store puppene blir.. Det var nå min erfaring..

Skrevet

Har de jeg brukte sist, Triumph sine er favoritter.. Mamabel heter de vel tror jeg, også kjøpte jeg et par litt penere i blonder fra Triumph - de også veldig gode..

Skrevet

Kom på www.mothercare.com. Der har de flere amme-bh. :)

Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med Triumph sine når jeg ammet førstemann. Kjøpte noen på hm også, og de likte jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...