Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på UL for to uker siden. Vi ga beskjed om at vi IKKE ønsket å vite kjønn - jeg elsker spenningen ved å ikke vite:-)

Helt fra starten har jeg hatt sterk jentefølelse - og dette sv.skapet har lignet mest på mitt forrige jentesv.skap (har en av hver fra før).

Nysgjerrig på om noen av dere som valgte å få vite kjønn på UL får det dere "hadde på følelsen"?

Legen på UL sa at han visste iallefall hva vi fikk - ble litt irritert fordi han ikke klarte å la være å si noe... Jeg føler jente, men syns magen min er mest "guttemage". Ellers har jeg hatt mest "jentesymptomer" - likt første barnet vårt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke hatt noen symptomer på graviditet annet enn ømme pupper og uteblitt mens. Men uansett sa min magefølelse at det var ei jente.. Var på UL tidligere i uke, da spurte jordmor om jeg ville vite kjønn. Og jeg sa sa, og at jeg tror det er jente.. Hun kikket en stund, så sa hun '' Jøss, jeg tror jammen meg du har rett'' hehe. Hun var ganske sikker :)

Ganske så morro :)

Skrevet

Vi vil også holde på spenningen, men har en sterk jentefølelse.. Har en gutt fra før og da hadde jeg guttefølelse.. Veit ikke hvorfor..:)

Skrevet

Nr 1: Trodde gutt, fikk gutt

Nr 2: Var overbevist om jente, fikk gutt

Nr 3: Trodde kanskje mest på gutt, men håper på jente, fikk gutt

Nr 4 (denne): Var helt sikker på gutt, men UL sier 99% sikker jente! Så det godt selv også at det var helt ulikt guttene :-)

Så min magefølelse er i hvertfall ikke til å stole på ;-)

Skrevet

he he, så fikk du jenta di til slutt? Her er det min første som er på vei.. Hadde jentefølelse selv, men var nok en med tut som lå der inne. Hadde bare diskutert jentenavn, så måtte nok skru hjernen litt tilbake! :-)

Skrevet

Nå vet vi jo ikke helt,helt sikkert at det er jente, men UL var tydelig og jordmoren veldig, veldig sikker, hun sjekket mange ganger, fra ulike vinkler og til og med med 3D UL, så hun var i hvertfall 99% sikker. Jeg er fortsatt mildt sagt i sjokk og veksler mellom og nynne "en prinsesse" for meg selv med et smil, og tenke "nei, det er bare ikke mulig!". Må le litt av meg selv egentlig. Skjønner i hvertfall godt hva du mener med å omstille seg! :-)

Skrevet

Men da er det vel sikkert da at det er jente siden hun har sjekket så mange ganger! :-) Viktigste uansett er jo at babyen er frisk, men er vel kjekt med en liten prinsesse allikevel da! ;-) Her igården var det ihvertfall ikke noe tvil om tuten! :-D

Skrevet

med nr 1 følte jeg gutt, det ble gutt... nå føler jeg det blir gutt også, selv om sv,skapet er ulik forrige... men håper på jente da, men er overbevist om at det er gutt;) får vite det i april.

Skrevet

Jeg var heeeeelt sikker på at det er en gutt. Men var på UL på onsdag og det var ei lita jente:-D

Skrevet

jeg var veldig sikker på at det var jente. hadde bare tenkt jentenavn, men på UL sa legen at det var gutt.. det var litt av en omstilling.. innbiller meg fortsatt at han må ha tatt feil..hehe.. men han var veldig sikker.. er det ikke sånn at de stort sett har riktig om de mener det er gutt? at sier de gutt så er det gutt.. men sier de jente så kan det være at snoppen er gjemt? eller noe?

Skrevet

Eg ventar mitt første barn, og var skråsikker på gut. Eg drøymte at det var gut, og tenkte berre på gutenamn. Eg sa "han" om bebisen i magen. Men på UL synte veslejenta seg fram gitt :-) Eg måtte berre le! Mi magekjensle er ikkje til å stola på i alle fall...

Jordmora synte fram kjønnsleppene og alt, så her er det liten tvil.I august kjem det ei lita jente :-)

Skrevet

Jeg har jentefølelse. Og ønsker ikke å vite kjønn på ultralyd. Men min kjære ønsker det veldig sterkt. Dessverre. Tror ikke egentlig vi kommer til å bli enig heller... en av oss må gi etter:( Kan ikke egentlig si at jeg gleder meg til ultralyden.. nettopp pga. dette med kjønn. Skulle ønske de ikke kunne se det! Og håper småen ligger sånn til at en ikke kan se det;)

Skrevet

jeg har egentlig mest guttefølelse... mye fordi det likner veldig på første svangerskap... har til nå vært på 3 UL, og skal på ny neste uke (fordi det er litt komplikasjoner med babyens nyerer) og de har sagt jente hver gang så langt.... tror jeg skal spørre igjen til uka... kanskje de kan vise oss helt nøyaktig..... for jeg klarer liksom ikke helt å stole på det...

vi visste ikke med de to første (fordi vi ikke ville...) og synes det er uvant å forholde meg til at jeg vet hva det er tror jeg...

Skrevet

kan legge til at de er enda mer sikre på jente fordi akkurat den komplikasjonen babyen har er veldig typisk jente...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...