Gå til innhold

Ikke liv :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er jeg 19+6 uker på vei - med vårt tredje barn:-) Men jeg kjenner ikke liv... Var på UL for to uker siden - alt vel da. Trodde snart tida var der for å kjenne liv??? Første sv.skap kjente jeg tydelig liv før uke 17 - men nå er jeg halvveis og kan knapt si jeg har kjent liv. Innbiller meg at jeg har kjent noen spark, men kan ikke si det sikkert... Vet at morkaka ligger foran - kan den gjøre at jeg fremdeles ikke kjenner noe? Vet at det kan gjøre at en kjenner liv seinere. Begynner å bli bekymra - eller utålmodig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du...

Jeg er 19+2 idag, og kjenner heller ikke noe liv. Min morkake ligger også foran, noe den gjorde med førstemann også. Da kjente jeg tydelige spark i uke 21/22....Er som deg veldig utålmodig nå, men sparkene er nok der-bare ikke vi som kjenner det! (enda) :-)

Skrevet

Heisann!

Alt er sikkert bra med den lille. Det er vel som du selv sier at morkaken er foran og det er derfor du ikke kjenner noe. Bestill en akutt-time til legen eller jordmoren i morgen og si du er bekymret. Bedre det enn å gå sånn å lure! Lykke til:0)

Skrevet

Takk for svar og oppmuntring :-) Kan være en tålmodighetsprøve å være gravid :-)

Skrevet

Hvis det er til no trøst for deg,så kan jeg fortelle at jeg er 20+5 og kjenner ingenting ennå jeg heller. Men bekymrer meg ikke lengere,da jeg vet at alt står bra til:)

Vi får bare smøre oss med tålmodighet.

Skrevet

Jeg er i uke 26 og kjenner masse liv,men er på en helt annen måte enn med nr 1.

Jeg har morkaken forran denne gangen,og den tar godt i mort sparkene fra jenta i magen.

Gubben har kjent det en gang uten på(han er ikke så veldig iverig heller)

men,som sagt du kjenner nok liv etter vært,men jeg syntes ennå,ikke det er på samme måte som med nr 1.

Skrevet

Heisann!

Her er jeg 21+2, ble litt deppa igår pga lite liv i magen. Kjente det første definitive sparket 19+5. Har også morkaken foran. Men så var vi på besøk igår, fikk ricola te (sånn instant), og da var det plutselig masse liv! Men den morkaken ligger nok og demper masse på sparkene. Blir vel mere når bebisen blir sterkere til å spenne fra seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...