mamarama og lille banan Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1291426.ece
celodi Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Huff!!! Synes så synd på alle de som opplever brann.
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Ja hele byen kommer til å brenne opp til slutt. Kjørte nettopp forbi brannstedet, brannen er helt ut av kontroll.
mamarama og lille banan Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2009 har den spredt seg? er ikke innherredsveien stengt da? håper virkelig alle kom seg ut
mayaya Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 tragisk er det.. jeg kjenner noen som bor der, hvorav ene har mista alt nå.. trist!
Gjest Skrevet 12. mars 2009 #6 Skrevet 12. mars 2009 Er det langt unna Innherredsveien 54 det brenner??
mamarama og lille banan Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2009 det var i Innherredsveien 61, så det er vel et lite stykke unna. over på andre siden av E6'n i trygg avstand
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå