Gå til innhold

det brenner i Trondheim..IGJEN! :s


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff!!!

Synes så synd på alle de som opplever brann.

Skrevet

Ja hele byen kommer til å brenne opp til slutt. Kjørte nettopp forbi brannstedet, brannen er helt ut av kontroll.

Skrevet

har den spredt seg? er ikke innherredsveien stengt da? håper virkelig alle kom seg ut :(

Skrevet

tragisk er det.. jeg kjenner noen som bor der, hvorav ene har mista alt nå.. trist!

Skrevet

Er det langt unna Innherredsveien 54 det brenner??

Skrevet

det var i Innherredsveien 61, så det er vel et lite stykke unna. over på andre siden av E6'n i trygg avstand :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...