saa09 Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Hva tenker dere om trening? Jeg har så lyst til å trene, men samtidig er jeg litt redd for at jeg tar for hardt i. Det står så ulikt om trening, noen steder står det man ikke bør trene så mye i 1. trimester, mens andre steder står det at man bare skal fortsette å trene som normalt. Hva tenker dere??
septbaby09 Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Enig i at mange sier mye forskjellig. Jeg spurte legen min, og han sa jeg kunne forsette å trene normalt, slik som kroppen var vandt med. Men dette var ikke tidspunktet for å trene seg opp til et triathlon, hehe, ikke planen heller det. Jeg har vanligvis trent 4-6 ganger i uken. Pga kvalme ble det lite trening fra uke 6 tom nå, uke 12, men kjenner formen er stigende, så prøvde meg på en liten økt i går, Veldig deilig, men merker jeg ikke tar i like mye kanskje. Trener styrke, løping og spinning, men vil nok ikke kjøre like hardt på timene, med like høy puls,tror jeg:) Lykke til
saa09 Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2009 Ok, det høres bra ut. Jeg løper,trener aerobic, step osv, så det er jo endel hopp og sprett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå