mitt-skjønne-trekløver Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 .. klarte å skru på cd-spilleren med fjernkontrollen, så nå ler og "danser" hun. Ei hærlig luta snuppa på 14 mdr Mye som skal utforskes da
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Såå rart å lese om alt det di jente gjør på 14 mnd. Om 9 mnd så er mi jente 14 mnd og da skal hun liksom være så stor at hun tar på seg sko, skrur på fjernkontroller o.l. Rart å tenke på hun er liksom så liten nå, bare 5 mnd.. Syntes å høres ut som du har ei vidunderlig lita prinsesse:)
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2009 Ja, det er hun virkelig Og tida går så fort at vips så er det din prinsesse som gjør alle disse tingene.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Ja tida går så altfor fort! Skulle ønske det var en pauseknapp av og til som gjorde at vi kunne tatt litt pauser i visse faser og nytt tiden. Vips så er de over i en ny fase.. Sånn så denne uken så måtte jeg kaste vekk bagen i vogna og bare bruke sportsdelen i den. Snuppa vil bare opp å sitte og se. Er nysgjerrig på verden:) Og jeg syntes det var så vemodig å ta den ut. Er siste babyen min dette så ville hun skulle vært baby en stund til. Jeg var ikke klar til å ta vekk bagen, og ville bruke den en stund til. Men Vår nye daglige leder og sjef villle det annerledes:)
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2009 Kjenner den følelsen ja... Har mange ganger sagt at jeg skulle ønske de var født med brems, så ikke tida skulle løpe fra oss.. Men men er nå slik det er. Merker jeg er blitt flinkere til å kose meg med lillemor (selv om det er ting jeg burde gjort i huset f.eks.) enn jeg var da guttene var små. Er både godt og vemodig å tenke på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå