elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Hvis jeg går på Ellipsemaskin, sykler el er på spinning. Da går det 15 min så er det akk som om halve foten, fra midten av fotbladet og frem til tærne sovner. Og det er jo skikkelig plagsomt. Føler jeg ikke har kontr over beina, og at jeg skal ramle av sykkelen under spinningtimen. Har ikke stramme sko el noe, så skjønner ikke hva dette skyldes. Hadde det sånn når jeg var 'liten' og drev med ridning og. 10 min e jeg hadde satt meg i salen var det akk som om omr rundt anklene dovnet bort. Virker som om det skjer oftest når jeg har en liten bøy på beina( hæøenned, tærne opp) over lengre tid. Noen som vet hva dette kan skyldes? Føler jo at det hemmer meg endel under trening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå