mitt-skjønne-trekløver Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Det kan i alle fall ikke jeg skryte av :/ Min trening begrenser seg til turgåing, med eller uten barnevogn...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Nei, trener aldri. Har begynt å gå litt på ski nå i det siste, men jeg kaller det ikke trening, kaller det skitur.
metaMORfose Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Som damen over, jeg er aktiv (ski, svømming, sykling) men jeg trener ikke. Jeg HATER trening. Kommer ikke til å sette mine bein på et treningsstudio, for eksempel. Jeg må si at jeg ikke forstår de som har barn, men velger å sette barna i barnepassen mens de svetter på de ekle studioene. Blææ! Ta heller ungene med ut på tur, eller dra i svømmehallen eller noe. Og å gå med barnevogn er kjempetrim. Gikk milevis med minsta da hun var baby. Denne gangen har vi kjøpt en joggevogn. Mannen min løper mye, og har ambisjoner om å jogge mye med babyen. Så dyr som den vogna var, så bør han jammen bruke den godt ))
75 modell og mamma til 6 Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Kunne ikke overlevd uten!! trener 4 dager i uken
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 Ja, prøver å trene litt.. Også går vi mange turer hele familien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå