bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Jeg tenker litt på å sette inn spiral igjen men er ikke sikker da jeg ikke likte det sist gang. liker heller ikke p-piller eller andre hormontyper av prevansjon. Så hva velger man? Når kan man evt sette inn spiralen?
petite fleur Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Jeg valgte cerazette, siden jeg får helt fnatt bare ved tanken på spiral. Funka supert på meg, hadde aldri mensen :-) Gikk over til min vanlige p-pille så snart jeg var ferdig med amminga, da.
Gjest Gul stjerne Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Satte inn kobberspiral siden jef får fnatt av hormoner. Er superfornøyd.
celodi Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Slapp og velge noe nå=) Jeg steriliserte meg under fødselen.
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2009 grei løsning om man skal ut av avlsboka da men her er vi bare på nr 2 og vil ha 2 til så det er lite aktuelt. hehe.
mamarama og lille banan Skrevet 12. mars 2009 #6 Skrevet 12. mars 2009 jeg valgte ceazette, og har ikke blødninger (bank i bordet.) fornøyd med det!
Gjest Skrevet 12. mars 2009 #7 Skrevet 12. mars 2009 Jeg valgte cerazette, ingen blødninger, men ble gravid Når lillegutt melder sin ankomst og jeg skal på ny 6ukers kontroll, da skal jeg sette inn spiral. Jeg vet også om flere "cerazette babyer;)"
Mamma+2 Skrevet 12. mars 2009 #8 Skrevet 12. mars 2009 jeg fikk satt inn spiral...men det legen "glemte" å fortelle meg- selv om hun var informert - at pga at livmora mi var betent under fødselen så burde det ikke settes inn spiral....men joda det gjorde hun...var veldig smertefult- men det var nok pga at det var betent...blødde masse...så den ble fjernet etter et par uker....ble litt kondom...kombinert med et heller minimalt seksualliv....frem til jeg kunne starte opp på vanlige p.piller igjen.
mamarama og lille banan Skrevet 12. mars 2009 #9 Skrevet 12. mars 2009 hmm, hadde du slurvet med pillene da eller? hvis ikke hvordan kan jeg vite om jeg blir gravid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå