Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må babytøyet vaskes to ganger?

Hva gjør dere?

Hilsen uvitende førstegangs

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også ganske uvitende førstegangs, men mener det bør holde å vaske det en gang. Begynte faktisk i går! Har skjønt at Blenda Sensitive er vaskemiddelet som bør brukes.

Skrevet

bruker dere mykningsmiddel?

Hilsen HI

Skrevet

Jeg har bare vasket det en gang.

Ja jeg bruker mykningsmiddel av merket Nautrena.

Skrevet

klærne vasker jeg bare en gang, med nøytral vaskemiddel og skyllemiddel.

Men hva vasker dere ullet i??

jeg har vanlig milo, men det er kanskje litt dumt?

Skrevet

Jeg hadde egentlig tenkt til å vaske tøyet 1 gang i det vaskemidlet jeg bruker jeg - omo colour og comfort skyllemiddel. Er det helt riv ruskende det eller?

Skrevet

Jeg har vasket klærene en gang med vaskemiddel og skyllemiddel som er uten parfyme. Huden til babyer er så sart så skal visst ikke ha noe parymert. Men jeg fikk vite at alt sengetøy skal vaskes to ganger. Var utrolig kjedelig for jeg hadde vasket alt og strøket det osv... så måtte jeg ta alt en omgang til. Tror kanskje det er noe stoffer i sengetøy som må vaskes ut el noe jeg.. sto utenpå pakkningen til sengetøyet.

Skrevet

Jeg har vasket alt en gang og føler det holder...Og jeg har brukt vanlig vaskemiddel som jeg bruker til alt annet vi har..

Skrevet

jeg har vasket alt en gang med det vanlige vaskepulveret og skyllemiddelet vi bruker, gjorde det sist også og gikk kjempe fint det :)

Skrevet

Første gangen så kjøpte jeg eget vaskemiddel og tøymyker (neutral eller noe sant) som jeg kun brukte til babyen sine ting, men det varte ikke lenge for å si det sann.. Vasker nok klær om ikke jeg skal vaske alt til babyen utenom det igjen. Så denne gangen blir det det samme som vi andre i familien bruker...

Skrevet

dere kan bare vaske i det vaskemiddelet dere føler for, og så kan dere bytte hvis dere merker noe på huden til babyen... det går over

jeg vasket med Blenda sensitiv pulver og mykgjøring til å begynne med (godt reklamepåvirket trodde jeg jo at det var best..), men måtte bytte til nøytral vaskepulver og mykgjøring da jenta fikk utslett, det hjalp. smurte med babyolje og aderma exomega krem ei stund til det ble borte. Når jeg vasker klær samlet bruker jeg da nøytral på alt, og ikke omo... men jeg synes det virker som om det sliter litt mer på klærne (men så har jeg bare hatt frustrert-husmor-billige klær denne perioden da, ikke all verdens kvalitet akkurat...)

til liten baby kokevasket jeg nesten alt (ihvertfall innerst mot huden) også det som var merket med 60 grader. Men det holder med 60 vask altså..

har ikke vasket mer enn en gang, men jeg hadde lånt sengetøy til babydynene da, så de var nok allerede vasket en del ganger. har sett at det står på noen sengetøypakker at de skal vaskes minst to ganger før bruk ja, og det hadde jeg vel sikkert gjort hvis jeg hadde sett det

Skrevet

Jeg har vasket alt 1 gang, men har ikke brukt tøymykner. Har klærne i tørketrommel å da blir de jo myke. Jeg bruker Blenda Sensitive til vanlig på våre klær, og har også brukt det på babyens tøy. Det burde gå bra siden det er parfymefri. :)

Skrevet

brukte omo color vask og skyllemiddel før..også fikk vi besøk av ei med baby, og hun lånte en vaskeklut da hun skiftet på ungen, og hun reagerte som bare det!!! så barnehud er nåkk veldig sårbar så har nå byttet til blenda sensitive.

har vasket sengetrekk 2 ganger og klærne 1 gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...