Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Eier (sammen med banken) en enebolig.
Makka Pakka Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Vi bor i enebolig og den har vi bygget selv. Men om det er vi eller banken som eier den er ikke godt å si.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Vi eier (litt sammen med banken) enebolig. Jeg har faktisk ikke leid bolig utenom da jeg gikk på skole og leide hybel. Kjøpte leilighet da jeg flyttet hjemmefra og ventet eldstemann. Leide i et par måneder mellom jeg solgte leiligheta og kjøpte hus, men leide hos mamma da, så jeg føler litt at jeg flyttet hjem til mamma igjen...
metaMORfose Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 Vi eier helt og fullt en enebolig. Og så eier vi 60% av et landsted ved sjøen (banken de siste 40% ) )
Korse76♥ Skrevet 13. mars 2009 #6 Skrevet 13. mars 2009 Jeg eier en leilighet, vi har bodd her i litt over tre år. Dvs er nok bank-bolig dette også... :-)
Sånn kan det gå Skrevet 13. mars 2009 #7 Skrevet 13. mars 2009 Vi eier en enebolig som vi leier ut og leier selv en annen enebolig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå