Gå til innhold

Eier eller leier dere bolig? Hvilken type?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi eier enebolig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eier (sammen med banken) en enebolig.

Skrevet

Vi bor i enebolig og den har vi bygget selv. Men om det er vi eller banken som eier den er ikke godt å si.

Skrevet

Vi eier (litt sammen med banken) enebolig.

 

Jeg har faktisk ikke leid bolig utenom da jeg gikk på skole og leide hybel.

Kjøpte leilighet da jeg flyttet hjemmefra og ventet eldstemann.

Leide i et par måneder mellom jeg solgte leiligheta og kjøpte hus, men leide hos mamma da, så jeg føler litt at jeg flyttet hjem til mamma igjen...

Skrevet

Vi eier helt og fullt en enebolig. Og så eier vi 60% av et landsted ved sjøen (banken de siste 40% ;)) )

 

 

Skrevet

Jeg eier en leilighet, vi har bodd her i litt over tre år. Dvs er nok bank-bolig dette også... :-)

Skrevet

Vi eier en enebolig som vi leier ut og leier selv en annen enebolig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...