Gå til innhold

Råd til stell av vilter snart- 20 mnd-ing..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har frem til i det siste brukt stellebordet, men nå er det ikke snakk om. Hun vrir seg og ordner og styrer enormt..

Er det på tide med en liten sak å stå på foran speilet? Litt kinkig med disse tape-bleiene som bhg vil ha dem i.. Greiere med up and go. Bruker jo alltid de hjemme, da, men. Det er litt verre å få vasket godt nedentil nå for tida synes jeg. Hun bader annenhver dag. Hvordan gjør dere det enklest mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skifter mens han står på gulvet ja. Trenger ikke stå på krakk ved vasken eller noe (men har krakk også så hender han står der og sutler med vannet). De vanlige tape-bleiene er mye mer praktisk hvis man skal skifte bleie midt på dagen og ikke vil ta av både bukse, strømpebukse og sokker... det er bare en treningssak å ta dem på mens barnet står. Dessuten er de også billigere enn up&go. Uansett, du trenger jo aldri ta på henne tape-bleie hjemme, bare ta av de hun har fått på i barnehagen.. :)

Hvis du lurer på om du har fått vasket ordentlig, kan du jo løfte henne opp på stellebordet for en kjapp titt, etter å ha gjort selve stellet på gulvet?

Skrevet

Ja, den er grei. Skjønner ikke hvorfor jeg tar på den tape bleien hjemme..De skal jo bare ta den av i bhg..hehe..dumme meg.

Klarer du å passe på ryggen din også under stellet? Man står i så rare vinkler, men sånn er det jo når de er små..:0)

Skrevet

jeg sliter også veldig med en veeeldig vilter gutt på snart 20 mnd. vi skifter litt overalt, sofaen, gulvet, liggende, stående, stellebordet osv.

han skriker og hyler, spaker osv. veldig slitsomt å ha den kampen hver gang. vi har teipbleier i barnehagen og up and go hjemme.

han er sånn når han skal tørkes og stelles etter bad og, men sist ga jeg han et sånt langt halskjede med masse fine perler på, og DET var stas det, han var superfornøyd :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...