mitt-skjønne-trekløver Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Her blir det "Smilende laks" Anbefales! http://www.matogdrikke.no/content/view/3897/10072/
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 laks, potet og wok grønnsaker
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Skjems litt av middagen idag når jeg ser at dere har hatt laks.. (skal sjekke linken snart..) Så jeg bare hvisker det fram at jeg har hatt.. big one pizza idag til middag. Og er ikke redd for å si at det smakte veldig godt:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Takk for fin link til fin side om oppskrifter. Den er nå blandt favorittene mine:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå