Gå til innhold

igloo troller vognpose?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor får mann kjøpt denne, hvilken butikk kjede, noen som vet... jeg bor i fredriksatd da om noen vet en butikk der???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt Voksi Urban pose, og denne får du kjøpt mange steder. Det er faktisk Voksi som har produsert Igloo Troller, så disse stilelr faktisk helt likt og er på et vis akkurat samme pose, med unntak av litt forskjellig utseende.

http://www.voksi.com/view_others.php?id=15

Det er også sendt ut pressemeling på dette!: )

Så Voksi Urban er også testvinner!:)

Ellers får du på Barnehuset Rudo på Strømmen, kan evt bestille fra nettsidene deres!:)

Skrevet

De har den på barnevognhuset Rudo i oslo. De har nettside, men kan ikke adressen! :)

Skrevet

De selger den på Barnevognhuset Rudo i Oslo og på Strømmen. Du kan ringe dit å bestille så sender de. Jeg bor i Nord men ringte så sendte de i posten. Du finner nr. på gulesider. Tror internettsiden er: barnevognhusetrudo.no ,eller noe sånn. :)

Skrevet

Gå inn på www.rudo.no. Du kan ringe eller maile og bestille, se baksiden av katalogen. Iglo Troller er så å si identisk med Voksi Urban, bare uten pingvinen og litt færre farver å velge mellom. Det er Voksi som produserer begge. Troller koster ca 1500, mens Voksi U koster ca 1900 hvis det ikke er salg da:) vet hva jeg ville valgt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...