Ruttitutt :-) Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Hvis man ikke kysser, blir man smittet den andre veien....? Altså der nede....v? Sorry spesielt spørsmål, men jeg lurer nå på det... ;-) Hvis man får forkjølelsesbakterier der nede (fra f.eks hendene hans) vil man da bli smittet?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Om du bor sammen med vedkommende og han nyser i samme rom som deg vil du utsettes for smitte. Tar han på deg like så.
Blind Gudinne Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 He he, for et spørsmål.... ser for meg en forkjølet slufse som nyser og "snørrer" Det er jo mulig å bli smittet med herpes på den måten, men tviler på at forkjølelse smitter. Forkjølelse er jo ett virus som smitter gjennom dråpesmitte.... Men så merkelig som kroppen er så.......
Ruttitutt :-) Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2009 He-he, han er ikke sånn forkjølet da. han har hatt veldig sår hals bare. Er nesten bra, også ble det litt sengekos...Men så begynte jeg å tenke på om det kan smitte...
Christina06 Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Dette er virkelig det dummeste spørsmålet jeg har sett på dib noensinne. Håper virkelig du tuller!!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå